خبرهای EA به مناسبت روزجهانی Star Wars: نمایش گیم‌پلی Star Wars Jedi Fallen Orde در EA Play و E3 2019

Star Wars: Jedi Fallen Order

شرکت Electronic Arts اعلام کرد که اولین نمایش گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi Fallen Order ماه آینده و در جریان EA Play 2019 خواهد بود. در مراسم EA امسال نیز نمایش دیگری از این بازی منتشر خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot همانطور که می‌دانید EA در مراسم E3 امسال کنفرانس خبری برگزار نخواهد کرد و به جای آن پیش از آغاز E3، رویداد EA Play را برنامه‌ریزی کرده است که در آن شاهد چندین پخش زنده خواهیم بود. این رویداد در روز جمعه 7 ژوئن (17 خرداد) آغاز خواهد شد و تا روز سه‌شنبه 11 ژوئن (21 خرداد) ادامه خواهد یافت. رویداد EA Play در تالار Hollywood Palladium لس‌آنجلس برگزار خواهد شد؛ جایی که شرکت‌کنندگان در رویداد می‌توانند نمایشی از چندین بازی عرضه نشده این کمپانی مانند Jedi: Fallen Order را تماشا کرده و آنها را بازی کنند.

در جریان EA Play سال گذشته EA از گیم‌پلی بازی بلندپروازانه Anthem رونمایی کرده و اطلاعاتی از بازی Battlefield V منتشر کرده بود. EA همچنین چندین عنوان جدید از بازی‌های EA Original را نیز معرفی کرد که در میان آنها می‌توان به بازی Sea of Solitude اشاره کرد که با توجه به عدم عرضه آن، می‌توان انتظار داشت که اطلاعات و تریلرهایی جدید از این بازی مستقل در جریان رویداد امسال منتشر شوند.

حساب کاربری EA Star Wars در توئیتر در کنار اعلام زمان انتشار اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi Fallen Order، برای جشن گرفتن روز جهانی Star Wars،چندین خبر هیجان‌انگیز دیگر برای طرفدارن این مجموعه را نیز منتشر کرد. مطابق توئیت‌های این حساب کاربری، بیش از 10 عنوان جدید و کلاسیک از سری بازی‌های Star Wars از امروز به سرویس EA Origin Access اضافه شده‌اند تا تعداد بازی‌هایی که از سری Star Wars در این سرویس حضور دارند به 25 عدد برسد. در میان بازی‌های اضافه شده به این سرویس عناوین محبوب Starfighter و Battlefront II نیز حضور دارند. EA همچنین اعلام کرد که شخصیت پرنسس لیا از Star Wars: A New Hope تنها به مدت یک روز و تا پایان 6 می (16 اردیبهشت) در Battlefront II در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Jedi: Fallen Order نیز که در EA 2018 معرفی شده بود برای عرضه بر روی PC، PS4 و Xbox One در تاریخ 15 نوامبر 2019 (24 آبان) برنامه ریزی شده است.