فروش عنوان Risk of Rain 2 ظرف تنها یک ماه پس از عرضه بر روی سرویس Early Access از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرد

فروش عنوان Risk of Rain 2 ظرف تنها یک ماه پس از عرضه بر روی سرویس Early Access از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرد

فروش عنوان همکاری محور Risk of Rain 2 ظرف تنها یک ماه پس از عرضه بر روی سرویس Early Access شبکه Steam، از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Risk of Rain 2 ،DualShockers یک اکشن همکاری محور روگ‌لایک است که در اواخر ماه مارس بر روی برنامه Early Access شبکه Steam عرضه شد. امروز توسعه دهنده این بازی، استودیو Hopoo Games، اعلام کرد که آنها فروش یک میلیون نسخه‌ای را رد کرده‌اند. نزدیک به پنج سال طول کشید تا اولین قسمت Risk of Rain به چنین فروشی دست پیدا کند بنابراین فروش قسمت دوم این بازی را می‌توان یک موفقیت بزرگ برای Hopoo Games به حساب آورد.

توییت Hopoo Games در اعلام این خبر: "بسیار هیجان زده‌ایم که اعلام کنیم فروش Risk of Rain 2 یک ماه پس از عرضه آن به صورت Early Access بر روی شبکه Steam از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است! دوست داریم ببینیم چه تعدادی از شما به RoR 2 می‌پیوندید. قدردان همه شما هستیم – ما به شدت خوش‌شانسیم."

با افزایش بازیکنان عنوانRisk of Rain 2، استودیو Hopoo Games سعی می‌کند که از فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کند. این بازی هم اکنون در مرحله دسترسی زودهنگام قرار دارد بنابراین مراحل توسعه آن همچنان با قدرت پیش می‌رود و بازیکنان می‌توانند با ارائه بازخوردهای خود به ارتقا کیفیت آن کمک کنند. برای این منظور Hopoo Games چند روز قبل از برنامه‌های ویژه خود برای بروزرسانی و ارتقا کیفیت Risk of Rain 2 در مرحله دسترسی زودهنگام در طول یک سال آینده رونمایی کرد.

از جمله برنامه‌های Hopoo Games می‌توان به اضافه شدن بازمانده‌ها، استیج‌ها و باس‌های جدید در هر بروزرسان اشاره کرد. بازیکنان همچنین می‌توانند با عرضه هر بروزرسان انتظار اضافه شدن آیتم‌ها و تجهیزات جدیدی را داشته باشند. بروزرسان تابستان "Skills 2.0" را معرفی کرده و بروزرسان پاییز نیز چیزی به نام "Hidden Realms" (قلمروهای مخفی) را به بازی اضافه می‌کند. در زمستان نیز سیستم "Artifacts 2.0" معرفی شده در بهار 2020 نیز نسخه 1.0 بازی عرضه خواهد شد.

البته بدیهی است که برنامه‌های Hopoo Games برای عنوان Risk of Rain 2 بسته به شرایط توسعه بازی ممکن است در آینده دچار تغییر و تحول شود. بازی در مرحله دسترسی زودهنگام موفقیت بزرگی را تجربه کرده و در صورتی که این شرایط ادامه پیدا کند استودیو Hopoo Games سال آینده در چنین روزهایی در جایگاه بسیاری ویژه‌ای قرار خواهد داشت.

Risk of Rain 2 هم اکنون از طریق برنامه Early Access بر روی شبکه Steam در دسترس قرار دارد.