آیا تریلر رونمایی از Left 4 Dead 3 لو رفته است؟

امروز یک اکانت ناشناس در یوتیوب تریلری را آپلود کرده است که به نظر می‌رسد اشاراتی به Left 4 Dead 3 داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات و جزئیات بیشتری در دست نداریم و از طرفی نمی‌توان این تریلر را واقعی یا فیک دانست چرا که هیچ تکذیبیه‌ای از سوی Valve منتشر نشده است. با این وجود حدس ما این است که تیزر منتشر شده فیک می‌باشد چرا که Vlave نخواهد گذاشت به این سادگی چنین تیزر مهمی لو برود. حتی اگر این تیزر فیک باشد باید گفت که طراح آن شخصی حرفه‌ای و در کار خود خبره است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، تریلر منتشر شده تاکید شدیدی بر روی محیط و القای ترس دارد و البته مواردی در آن دیده می‌شود که حقیقت داشتن آن را زیر سوال می‌برد. برای مثال در طول این تیزر یک جعبه غلات "Life" را می‌بینیم، حال چه دلیلی دارد که Valve بخاطر چنین جزئیات کم ارزشی هزینه کرده و لایسنس این برند را خریداری کند. به غیر از این مورد و به خصوص از نظر کیفی نکته منفی و غیرمعمولی دیده نمی‌شود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

باز هم تاکید داریم که احتمال غیرواقعی بودن این تیزر بسیار بالا است. با این وجود این تریلر به حدی جذاب و زیبا طراحی شده که حتی در صورت فیک بودن نیز ارزش تماشا را دارد.

در هر صورت می‌دانیم که Valve بازی‌های زیادی در دست توسعه دارد و طبق اعلامیه اخیر آن‌ها به زودی باید شاهد بازگشت این شرکت به عرصه بازیسازی باشیم. Left 4 Dead 2 در سال 2009 منتشر شد و با وجود استقبال منتقدین و طرفداران شاهد ادامه آن نبودیم و Valve هیچوقت این ریسک را قبول نکرد. امیدواریم نظر این سازنده عوض شده باشد.

نظر شما در این باره چیست؟