هیدئو کوجیما با انتشار تصویری به تریلر جدید Death Stranding اشاره می‌کند

هیدئو کوجیما با انتشار تصویری به تریلر جدید Death Stranding اشاره می‌کند

طی چند روز گذشته و در جریان پنلی که در جشنواره‌ی Tribeca Film جریان داشت، "هیدئو کوجیما" اعلام کرد که ممکن است طی ماه آینده، نمایش جدید مرموزترین پروژه‌ی نسل هشتم یعنی Death Stranding را ببینیم. این موضوع به شدت باعث خوشحالی طرفداران شد زیرا بازی به شدت مرموز بوده و کوچکترین جزئیات نیز غنیمت محسوب می‌شود. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Twinfinite، کارگردان افسانه‌ای Death Stranding یعنی "هیدئو کوجیما" تصویری را در توئیتر به اشتراک گذشته است که لوگوی بازی را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید این تصویر را در زیر مشاهده کنید.

خود لوگوی بازی کافی نیست تا متوجه شویم که کوجیما به چه چیزی اشاره می‌کند، اما می‌توانیم آیکان‌های بر روی Taskbar را در بخش پایین مانیتور ببینیم. آیکان فعال مربوط به برنامه‌ی Adobe Premier است که یک نرم‌افزار قدرتمند برای ویرایش ویدئو و فیلم می‌باشد. به طور واضح‌تر، تصویر فوق بیانگر این است که کوجیما واقعا در حال کار بر روی نمایش جدید بازی می‌باشد؛ چه می‌شود اگر گیم‌پلی Death Stranding باشد!

به طرز جالبی، یک ماجرای اسرارآمیز کوچک نیز در این میان رخ داد. در ابتدا، کوجیما سان تصویری را توئیت کرد که بعد از گذشت مدتی آن را حذف و نسخه‌ی ویرایش شده‌ی آن را به اشتراک گذاشت. به طور دقیقتر، در آن تصویر جدید، سمت چپ عکس قدیمی، حذف شده بود. اما خب نویسنده‌ی Twinfinite موفق شد تا این تصویر قدیمی را ذخیره کند و آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

دلیل ویرایش این عکس توسط کوجیما، پنهان کردن مدت زمان تریلر جدید Death Stranding می‌باشد که خب در هر صورت تار بوده و قابل تشخیص نیست. خالق افسانه‌ای فرنچایز Metal Gear Solid چند روز گذشته اعلام کرد که به این زودی‌ها قصد بازنشسته شدن نداشته و می‌خواهد تا آخر عمرش به بازی ساختن ادامه دهد. Death Stranding توسط Kojima Productions در حال توسعه بوده و در تاریخ نامعلومی به صورت انحصاری بر روی PS4 عرضه می‌شود.