PlayStation در سال مالی 2018 بیشتر از تمام دوران PS2 درآمد داشته است

PlayStation در سال 2018 بیشتر از تمام دوران PS2 درآمده داشته است

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش گزارش مالی شرکت Sony و PlayStation برای سه ماهه پایانی سال 2018 منتشر شد و مشخص شد که بخش PlayStation این شرکت با 2.81 میلیارد دلار از 8 میلیارد دلار درآمد Sony، عملکردی فوق‌العاده و فرارتر از انتظارات داشته است. بنابر گفته PlayStation، فروش خوب نرم‌افزاری و PSN از علت‌های این رشد عالی بوده‌اند. اما به تازگی گزارشی منتشرشده که نشان می‌دهد این آمار واقعا فوق‌العاده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، بنابر این گزارش سود PlayStation در سال مالی 2018 از تمامی دوره PS2 بیشتر بوده است. سود PS2 در مجموع 2.22 میلیارد بوده که اگرچه خیلی کم‌تر از 2.81 میلیارد دلار نیست ولی به هر حال کم‌تر است. البته این آمار قصد کاهش ارزش PS2 و زیر سوال‌ بردن عملکرد فوق‌العاده آن را ندارد بلکه نشان می‌دهد PlayStation تا چه حد از PSN و سرویس‌های آن کسب درآمد دارد.

چنین سال خوبی برای PlayStation احتمالا در ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد. PlayStation 5 نیز در همین نزدیکی است و انتظار می‌رود این کنسول هم عملکرد خوبی داشته باشد. به احتمال بسیار زیاد موفقیت بزرگ PS4 برروی سیاست‌ها و سرویس‌های کنسول نسل بعدی Sony نیز تاثیر داشته باشد.

نظر شما درباره این آمار بسیار خوب چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.