Rage 2 بیشتر در مورد سرگرم کردن بازیکن است تا ارائه داستانی عمیق

استودیو id Software و Avalanche قبلاََ در یک گفت و گوی جامعه اعلام کرده بودند، در نسخه دوم RAGE بر روی بخش روایتی تمرکز ویژه‌ای خواهند داشت اما با توجه به گفته‌های اخیر آن‌ها، شاهد داستانی گسترده و عمیق نخواهیم بود. به نظر می‌رسد با داستانی کوچک‌تر اما به خوبی روایت شده رو به رو هستیم که بازیکنان را به ادامه دادن تشویق می‌کند. کارگردان بازی، "مگنوس ندفورس"، در جریان مصاحبه‌ای با VG247 اعلام کرد، هسته روایتی و داستانی RAGE 2 از طریق تعامل با NPCها و محیط دریافت می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، ندفورس در این باره گفت:

"من اینجا ننشسته‌ام که بگویم ما به مخاطبین داستانی عمیق ارائه می‌دهیم. این یک بازی اکشن است و ما تلاش می‌کنیم داستانی کوچک را به خوبی ارائه دهیم، هم از طریق NPCهایی که در طول بازی با آن‌ها ملاقات می‌کنید و ارتباط دارید و هم از طریق محیطی که این عنوان در آن روایت می‌شود. این چیزی بود که در طول مراحل توسعه قصد داشتیم آن را گسترش دهیم."

بر اساس بیانیه ندفورس، بازی‌های جهان‌باز نسبت به سایر عناوین نیاز به داستان سرایی کاملاََ متفاوتی دارند، چیزی که id Software و Avalanche به دنبال آن هستند تا آن را در RAGE 2 اجرایی کنند. او در این باره توضیح داد:

"بازی‌های دنیای‌باز زیادی وجود دارند که روایت خوبی در آن‌ها گنجانده شده اما تعداد زیادی از عناوین این سبک به اشتباه داستانی مناسب بازی‌های خطی را ارائه می‌دهند. به نظر من این سبک نیاز به یک حرکت جادویی و انقلابی در بخش روایتی دارد. شخصی باید پیدا شود و چنین چیزی را ابداع کند."

بنابر گفته‌های کارگردان RAGE 2، این عنوان داستانی بزرگ و عمیق را ارائه نمی‌دهد اما محیط دنیای‌باز سرگرم‌کننده جزو اهداف اصلی می‌باشد.

RAGE 2 در تاریخ 14 مه(24 اردبیهشت) برای سه پلتفرم Xbox One،PC و PS4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟