شایعه: به نظر می‌رسد که اولین شرور Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شده است

شایعه: به نظر می‌رسد که اولین شخصیت منفی Marvel's Spider-Man 2 مشخص شده است

Marvel's Spider-Man یک انحصاری موفق برای PS4 بود که هم از سوی طرفداران مورد استقبال قرار گرفت و هم توسط منتقدان تمجید شد. یکی از دلایل جذاب بودن بازی، استفاده از شخصیت‌های منفی یا همان ویلن‌های(villain) دنیای مرد عنکبوتی بود. بسیاری از ویلن‌ها در طول داستان حضور یافتند که برخی از آن‌ها را دیگر در دنباله‌ی آن مشاهده نخواهیم کرد، موضوعی که Insomniac Games را مجبور می‌کند تا به دنبال شرورهای جدیدی باشد. ما هنوز هیچ‌چیزی درباره‌ی Marvel's Spider-Man 2 نمی‌دانیم و حتی Sony ساخت بازی را تایید هم نکرده است، اما خود استودیوی Insomniac Games کم و پیش تایید کرده است که قصد ساخت یک سه‌گانه را دارد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، برخی طرفداران با کشف سرنخ‌هایی بر این باروند که کارکتر Swarm به عنوان یک ویلن در دنیاله‌ی Spiderman حضور خواهد داشت.

ماجرا از این قرار است که کمیک Spider-Man: City at War #2(این کمیک با بازی در ارتباط بوده و موارد مشترک زیادی دارند) به تازگی منتشر شده است و در آن، اسپایدی با شخصیت Swarm مواجه می‌شود. این شخصیت در دنیای مردعنکبوتی، یک ویلن می‌باشد که بدنش از تعداد بسیاری زنبور تشکیل شده و از آن‌ها در نبرد استفاده می‌کند. بر اساس گزارشات متعدد، قرار بود تا Swarm در Marvel's Spider-Man حضور داشته باشد، اما در نهایت به دلایل نامعلوم به نسخه‌ی نهایی راه نیافت. به عبارت دیگر، Insomniac Games به صورت مفهومی Swarm را طراحی کرده و می‌تواند از آن برای اضافه کردن او به دنیاله‌ی بازی استفاده بکند.

موضوع دیگری که به این شایعه قوت می‌بخشد، اشاره‌ی کارکتر J. Jonah Jameson (بله، همان شخصیتی که صدایش را در طول بازی شنیده و با پادکست‌هایش سعی در تخریب اسپایدمن دارد) به Swarm می‌باشد. به طور دقیق‌تر، در جایی از بازی، جیمسون به یک ویلن با گفتن عبارت "یک نازی که از زنبور درست شده است" اشاره می‌کند. گفتن این جمله در درون این عنوان، حضور Swarm را در دنیای Marvel's Spider-Man تایید می‌کند و شانس حضور او را در نسخه‌ی بعدی، افزایش می‌دهد.

البته، همه‌ی این‌ها در حد حدس و گمان بوده و حتی ساخت Marvel's Spider-Man 2 هنوز تایید هم نشده است. لطفا توجه داشته باشید که ادامه‌ی متن دارای اسپویل در ارتباط با پایان Spiderman می‌باشد. حال علاوه بر Swarm، احتمال حضور 2 شرور دیگر نیز در نسخه‌ی دوم، کم و بیش تایید شده است. یکی از آن‌ها، Harry Osborne می‌باشد که در پایان بازی، درون محفظه‌ای با مایعی سبز رنگ قرار داشت؛ اشاره به اینکه او در آینده به دشمن قدیمی اسپایدرمن یعنی Green Goblin تبدیل می‌شود. و دیگری هم احتمال حضور Venom ویلن محبوب طرفداران می‌باشد. از اخبار مربوط می‌توان به سازندگان MARVEL’S SPIDER-MAN ایستراگی را افشا کردند که هیچ کس تاکنون متوجه آن نشده بود، اشاره کرد.