گزارش: Mortal Kombat 11 پشتیبانی بلند‌مدتی دریافت خواهد کرد

Mortal Kombat 11 قرار است پشتیبانی بلند‌مدتی دریافت کند

به نظر می‌رسد که Mortal Kombat 11 یک موفقیت بزرگ برای ناشر و سازنده بوده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، بر اساس صحبت‌های رئیس کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment آقای "دیوید حداد" در GamesBeat Summit 2019، عنوان مبارزه‌ای Mortal Kombat 11 بزرگترین لانچ تاریخ بازی‌های این ناشر را به نام خود ثبت کرده است. حداد در این مورد می‌گوید:"من نمی‌توانم بیش از این به تیم سازنده، کاری که انجام داده‌اند و نوآوری‌هایی که به Mortal Kombat اضافه کرده‌اند، افتخار کنم."

البته آمار و ارقامی از فروش بازی به اشتراک گذاشته نشد اما حداد اشاره کرد که قرار است تا پشتیبانی بسیار خوبی از این عنوان بشود. تیم توسعه‌دهنده، محتویات جدیدی را برای سال‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند، به این معنی که مبارزان بیشتری به Mortal Kombat 11 اضافه خواهند شد. جدیدترین Kombat Pass بازی نیز شامل 6 کارکتر dlc همراه با 7 اسکین جدید و 6 ست همراه می‌باشد.

البته پشتیبانی طولانی مدت از یک عنوان فایتینگ مورد عجیبی نیست و برای Mortal Kombat 11 نیز می‌توان انتظار نمایش‌های ورود به میدان مبارزه، نمایش‌های پیروزی و Fatalityهای جدید را برای چند سال آینده داشت. شما می‌توانید نقدها و نمرات یازدهمین نسخه از این فرنچایز قدیمی را از اینجا مطالعه کنید. Mortal Kombat 11 هم‌اکنون بر روی PC،PS4،Xbox One و Switch در دسترس می‌باشد.