گزارش: به نظر می‌رسد که Call of Duty: Modern Warfare 4 برای بازیکنان فوتبال آمریکایی به نمایش درآمده است

گزارش: به نظر می‌رسد که Call of Duty: Modern Warfare 4 برای بازیکنان فوتبال آمریکایی به نمایش درآمده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، به نظر می‌رسد که برخی از ورزشکاران موفق شده‌اند تا نسخه‌ی جدید Call of Duty را قبل از معرفی رسمی، تجربه کنند. همه می‌دانند که در سال 2019 نیز یک Call of Duty جدید خواهیم داشت اما عنوان و زمان رونمایی از آن هنوز مشخص نیست. هر چند شایعات خبر از این می‌دهند که در پاییز 2019 می‌توانیم Modern Warfare 4 را تجربه کنیم و رویداد پیش‌نمایش جدید نیز این شایعه را قوت می‌بخشد.

چندین عکس مانند این لینک، بر روی توئیتر و اینستاگرم به اشتراک گذاشته شده و بازیکنان NFL را نشان می‌دهند که در رویداد پیش‌نمایش Activision حاضر شده‌اند. البته، تمامی این عکس‌ها به گونه‌ای گرفته شده‌اند که هیچ گونه عنوان یا اشاره‌ای به نسخه‌ی جدید Call of Duty مشاهده نمی‌شود. "رایلی ریدلی" و "ژاک پتریک" دو تن از بازیکنانی بودند که در رویداد پیش‌نمایش Activision شرکت کرده و ویدئویی بر روی Youtube منتشر شده است که آن‌ها را در حال تجربه‌ی نسخه‌ی جدید Call of Duty نشان می‌دهد. برخی از طرفداران Call of Duty با دقت این ویدئو را تماشا کرده و ادعا می‌کنند که عبارت‌هایی نظیر "Killstreaks" و "Modern Warfare 4" را از زبان این دو بازیکن شنیده‌اند.

البته هیچ‌چیز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما قطعا ساخته شدن Modern Warfare 4 خبر بسیار خوش‌حال‌کننده‌ای برای طرفداران این فرنچایز شوتر می‌باشد؛ خصوصا آن‌هایی که خاطرات خوشی را از کاپیتان پرایس و گوست به یاد دارند. هم‌چنین، شایعه‌ای دیگری به این نکته اشاره دارد که بخش داستانی به Modern Warfare 4 باز خواهد گشت.