Sekiro: Shadows Die Twice در ماه مارس 1.4 میلیون نسخه به صورت دیجیتالی فروش داشته است

عنوان Sekiro: Shadows Die Twice در مقایسه با دیگر عناوین استودیو FromSoftware عملکرد بسیار بهتری در بازار فروش دیجیتالی بازی‌ها از خود نشان داده است.

بر اساس اطلاعات SuperData، عنوان Sekiro: Shadows Die Twice از نظر فروش دیجیتالی یکی از موفق‌ترین عناوین ماه مارس بوده است. بازی بر روی سه پلتفرم مقصد جمعا 1.4 میلیون نسخه تنها به صورت دیجیتالی فروش داشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، فروش دیجیتالی Sekiro: Shadows Die Twice به طور دقیق 200,000 نسخه بیشتر از فروش Dark Souls 3 در زمان عرضه در سال 2016 بوده است و کنسول‌ها در ثبت این رکورد نقش مهمی را ایفا کرده‌اند. Activision چندی پیش اعلام کرد که مجموع فروش دیجیتالی و فیزیکی Sekiro در 10 روز ابتدایی عرضه از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرده است.

با در نظر گرفتن اطلاعات SuperData و آمار اعلامی Activision، می‌بینیم که بخش اعظمی از فروش بازی به صورت دیجیتالی حاصل شده است. Sekiro عنوانی آفلاین و تک نفره است و این آمار برای چنین عنوانی شگفت انگیز است چرا که بازیکنان معمولا تهیه نسخه فیزیکی این سبک بازی‌ها را ترجیح می‌دهند. در بازار فروش فیزیکی بازی‌ها در آمریکا نیز Sekiro دومین بازی پرفروش ماه مارس بوده است.

جدول زیر مربوط به فروش دیجیتالی بازی‌ها در ماه مارس است. همانطور که می‌بینید، Sekiro در ستون مربوط به PC در رتبه هفتم و در ستون کنسول‌ها در رتبه چهارم قرار دارد.

عنوان The Division 2 مطابق انتظار در جدول فروش دیجیتالی بازی‌ها بر روی کنسول‌ها پرفروش ترین عنوان بوده اما در کمال تعجب در جدول بازی‌های PC اثری از آن دیده نمی‌شود.