کارگردان بازی Halo Infinite به شایعه‌ی وجود بخش بتل رویال در بازی واکنش نشان داد

کارگردان بازی Halo Infinite به شایعه‌ی وجود بخش بتل رویال در بازی واکنش نشان داد

روز گذشته، اینسایدر معروف "برد سمز" که برای فاش کردن اطلاعات مربوط به شرکت Microsoft مشهور می‌باشد، از طریق انتشار ویدئویی ادعا کرد که تیم سازنده‌ی Halo Infinite در حال ساخت حالت بتل رویال برای بازی می‌باشند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، کارگردان بازی آقای "فرانک اوکانر" به این موضوع واکنش نشان داده است. اکانر اعلام کرد که Infinite در زمان انتشار دارای مد بتل رویال نخواهد بود و با وجود اینکه تمام حالت‌های چندنفره‌ی بازی هنوز تایین نشده و امکان دارد تا قبل از زمان انتشار دستخوش تغییر شوند، اما ساخت مد بتل رویال در برنامه‌ی استودیو نیست.

"ما درباره‌ی محتویات زمان عرضه‌ی Halo Infinite تنها زمانی صحبت خواهیم کرد که آماده باشیم. من هنوز ویدئوی منتشر شده(ویدئوی برد سمز) را ندیده‌ام، اما اگر تفسیر تیتر آن "Halo Infinite در زمان عرضه دارای مد بتل رویال خواهد بود" باشد، این موضوع درست نیست. شما همین الان نیز می‌توانید حالت بتل رویال خود را از طریق Forge در نسخه‌های قبل بازی خلق کنید، زیرا یک حالت می‌باشد نه یک سبک. حالت‌های زمان انتشار Infinite به طور صد در صد تایین نشده‌اند و ممکن است طی فرآیند توسعه، دستخوش تغییر و تحول شوند؛ اما اسلحه‌ی Battle Rifle قطعا بخشی از آن خواهد بود. ما هم‌اکنون در حال توسعه‌ی بتل رویال نبوده و برنامه‌ای نیز برای آن نداریم، اما این حالت می‌تواند از طریق اضافه کردن محتویاتی، برای نسخه‌های 5 و Master Chief Collection ساخته شود؛ چون یک مد می‌باشد. بر روی هر موتور گرافیکی نیز محدودیت‌های خاصی در ارتباط با این موضوع وجود دارد. به طور واضح بخواهم بگویم، بتل رویال برای ما یکی از احتمالات گیم‌پلی می‌باشد تا یک جهت مشخص برای این عنوان."

استودیوی 343Industries در تلاش است تا تجربه‌ای غنی را برای دوستداران مجموعه‌ی Halo فراهم کند. نسخه‌ی Infinite در تاریخ نامشخصی بر روی Xbox One، PC و احتمالا کنسول نسل بعدی Microsoft منتشر خواهد شد.