تماشا کنید: ویدئوهای جدید Days Gone گیم‌پلی و پشت‌صحنه‌ی روند ساخت بازی را نشان می‌دهند

ویدئوهای جدید Days Gone گیم‌پلی و پشت‌صحنه‌ی روند ساخت بازی را نشان می‌دهند

در هفته‌ای شلوغ از انتشار بازی‌های گوناگون، احتمالا این عنوان جدید Sony یعنی Days Gone باشد که توجه بیشتر افراد را به خود جلب کرده است. این بازی در رویداد E3 2016 معرفی شد و پس از گذشت نزدیک به 3 سال، بالاخره در چند روز آینده می‌توانیم ساخته‌ی Bend را تجربه کنیم. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، کمپانی Sony و استودیوی Bend تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی را به اشتراک گذاشته‌اند که دنیای ترسناک بازی را به تصویر می‌کشد. این تریلر حدود 30 ثانیه طول کشیده و اگر بخواهیم صادق باشیم، گیم‌پلی واقعی Days Gone را به تصویر نمی‌کشد. در حالی که ما صحنه‌هایی از موتورسواری دیکان و مبارزه با فیریکرها را در این تریلر تماشا می‌کنیم، اما بیشتر چیزهایی که نمایش داده می‌شوند از میان‌پرده‌ها هستند تا گیم‌پلی. البته اگر منتظر بازی می‌باشید، این ویدئو می‌توند بیشتر شما را هیجان‌زده کند.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هم‌چنین، کانال Playstation در یوتیوب، ویدئویی را با عنوان Inside Bend Studio منتشر کرده است که پشت‌صحنه‌ی ساخت Days Gone را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو، اعضای این استودیو از ساخت عنوانی تک‌نفره و داستانی، به کارگیری تجربیان آن‌ها از ساخت Uncharted Golden Abyss در بازی، وجود 500 زامبی بر روی صفحه، خلق جهان و کارکترها و… می‌گویند.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

برای آگاهی از فضای مورد نیاز این عنوان برای نصب و اجرا، می‌توانید این خبر را مطالعه کنید. Days Gone در تاریخ 6 اردیبهشت به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.