هنوز از بسیاری از مکانیزم‌های گیم پلی Cyberpunk 2077 رونمایی نشده است

هنوز از بسیاری از مکانیزم‌های گیم پلی Cyberpunk 2077 رونمایی نشده است

همان‌طور که می‌دانید بازی جدید CD Projekt Red یعنی Cyberpunk 2077 یک بازی در سبک نقش آفرینی است و بخش مهمی از بازی را نیز مبارزات آن تشکیل می‌دهند. در مبارزات بازی نیز یکی از مهمترین وسیله‌ها تفنگ‌ها هستند. البته این بازی به عنوان یک بازی در سبک شوتر اول شخص حساب نمی‌شود ولی با این حال بعضی از المان‌های این سبک را دارد. در گذشته نیز استودیو لهستانی سازنده‌ی بازی عنوان کرده بود که هر کاربری می‌تواند با هر روشی که می‌خواهد مراحل بازی را به پایان برساند و از این نظر نیز محدودیتی در بازی وجود ندارد. با این حال بسیاری از کاربران تمایل دارند تا با استفاده از تفنگ‌های مختلف بازی کنند و به همین سبب نیز CD Projekt Red در تلاش است تا از تنوع تفنگ‌های موجود و مکانیزم‌های مربوط به آن‌ها در بازی اطمینان پیدا کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی یکی از کارگردانان بازی در مصاحبه‌ای در این رابطه گفت:

"بازی ما در اصل یک بازی در سبک نقش آفرینی است و ما فقط مبارزه‌هایی را به این ژانر اضافه کرده‌ایم. راه‌های مختلفی برای به پایان رساندن ماموریت‌ها در بازی وجود دارد و گیم پلی بازی انتخاب‌های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و هرکس که تمایل دارد می‌تواند از روش‌های مختلفی ماموریت‌ها را به پایان برساند. همچنین ما مکانیزم‌های زیادی را بر اساس طرح‌هایی که تاکنون آن‌ها را معرفی نکرده‌ایم در بازی قرار دادیم پس حتما منتظر ما باشید."

وی در ادامه سخنان خود گفت:

"همچنین علاوه بر تمام این موضوعات ما در حال اضافه کردن ویژگی‌های خوب و جالب به مکانیزم‌های بخش مبارزه‌ای بازی هستیم و من فکر می‌کنم که بازی تنوع خوبی از سلاح‌های مختلف را در خود جای داده است. نمی‌دانم که آیا شما یادتان هست یا خیر اما در دموی قبلی بازی ما تفنگ‌های هوشمند را نمایش دادیم که من کمتر در بازی‌های حال حاضر سبک شوتر اول شخص دیده‌ام. ما برای گیم پلی بازی ایده هایی داریم که هنوز آماده نیستند و در تلاشیم تا آنها را عملی کنیم، زیرا به نظر من این ایده‌ها در صورت عملی شدن بسیار خوب خواهند بود و باعث ارتقا گیم‌پلی بازی خواهند شد."

هنگامی که نمایشی از بازی در تابستان گذشته پخش شد، گیم پلی بازی بسیار خوب به نظر می‌رسید ولی به نظر می‌رسد تا زمان لانچ ویژگی‌های جدید و جالبی به بازی اضافه خواهد شد و آن چیزی که نمایش داده شد تنها بخش کوچکی از مکانیزم‌های نهایی بازی بود. فعلا تاریخ مشخصی برای انتشار بازی اعلام نشده است ولی احتمالا در E3 پیش رو CD Projekt Red تاریخ انتشار این بازی را اعلام کند. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One و احتمالا کنسول‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد.