نینجا، استریمر معروف صنعت گیم در لیست 100 شخصیت برتر و تاثیرگذار دنیا از دید مجله‌ی Time در سال 2019 قرار گرفت

نینجا، استریمر معروف صنعت گیم در لیست 100 شخصیت برتر و تاثیرگذار دنیا از دید مجله‌ی Time در سال 2019 قرار گرفت

استریمر بازی Fortnite آقای "تایلر بلوینس" که با نام Ninja شناخته می‌شود، به لیست تاثیرگذارترین افراد دنیا راه یافته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCgamer، بلوینس در کنار اشخاصی چون "بیری لارسن" بازیگر فیلم Captain Marvel، "دواین جانسن" بازیگر فیلم Jumanji 2 و پاپ، به لیست 100 شخصیت تاثیرگذار دنیا در سال 2019 از نگاه مجله‌ی Time راه یافته است. لازم به ذکر می‌باشد که این لیست محدود به رشته و زمینه‌ی خاصی نبوده و از فوتبال تا سیاست، از نویسندگی تا آشپزی و بسیاری موارد دیگر را شامل می‌شود. قرارگیری Ninja در این لیست با واکنش و کامنت‌هایی از سوی بازیکن حرفه‌ای فوتبال آمریکایی "جوجو اسمیت اسکاستر"(JuJu Smith-Schuster) که یک طرفدار Fotnite نیز می‌باشد، همراه بوده است:

"من در NFL بازی می‌کنم، پس شما احتمالا با خودتون فکر می‌کنید که قرار نیست زیاد مجذوب این موضوع بشم. اما ماه مارچ گذشته، وقتی که من به همراه Drake(خواننده‌ی آمریکایی) و ترویس اسکات(رپر آمریکایی) برای نخستین بار با Ninja در بازی Fortnite قرار گرفتیم، اصلا نمی‌توانستم به چیزی فکر کرده و اونو بیان کنم. من در میان میلیون‌ها آدمی که در سرتاسر دنیا، تجربه‌ی Fortnite توسط Ninja را همه روزه و برای ماه‌ها تماشا می‌کردند، قرار گرفته بودم. بدون هیچ شکی، او در صنعت خودش، بهترین در دنیا بود و این چیزی هست که من به عنوان یک طرفدار و ورزشکار، احترام زیادی براش قائل هستم. او به تنهایی در حال ترکیب فرهنگ عوام و گیمینگ بود. من در تمام عمرم، یک فن دو آتیشه‌ی بازی‌های ویدئویی بودم، اما مردم، گیم را بچه‌گانه و وسیله‌ای برای وقت تلف کردن دیده‌اند. Ninja کار بزرگی برای اعتبار بخشیدن به ورزش‌های الکترونیکی(E Sports) انجام داد. در آخر، Ninja یک افسانه بوده و کسی است که ما بهش برای تبدیل گیمینگ به چیزی که الان هست، خیلی مدیون می‌باشیم."

گفته‌های او کمی مبالغه‌آمیز بوده، اما همچنان درست می‌باشد. Ninja مدت زمان زیادی است که یک گیمر حرفه‌ای و استریمر بوده، اما دوران حرفه‌ای او هنگامی اوج گرفت که شروع به استریم بازی Fortnita در سال 2017 کرد. از آن زمان، به عنوان فعالترین و معروفترین افراد صنعت گیم شناخته می‌شود، تا جایی که جایزه‌ی بهترین استریمر سال 2018 را در مراسم The Game Awards از آن خود کرد. بلوینس 27 سال سن داشته و متاهل است. او تا کنون در برنامه‌های Jimmy Fallon و Ellen Degeneres شرکت کرده و تصویرش به عنوان کاور مجله‌ی ESPN انتخاب شده است. Ninja نقش زیادی را در مشهور و محبوب کردن بازی Fortnite داشته است؛ عنوانی که شاهزاده‌یبریتانیا معتقد است به دلیل اعتیادآور بودن باید ممنوع شود.