اولین پروژه استودیو Improbable یک بازی نقش‌افرینی آنلاین خواهد بود

Improbable

استودیو Improbable که از توسعه‌دهندگان و کارمندان سابق BioWare، Capcom و Ubisoft تشکیل شده است، بر روی اولین پروژه خود که یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) آنلاین بدون MMO خواهد بود، کار می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، سال 2019 بود که Improbable دو استودیو بازی‌سازی در لندن انگلیس و ادمونتون کانادا افتتاح کرد. در حال حاضر 350 کارمند در این دو استودیو کار می‌کنند. استودیو مستقر در ادمونتون توسط "ایرین فلین"، مدیر سابق Bioware و استودیو لندن توسط "جان واشیلزیک"، تهیه کننده اجرایی سابق EA Dice مدیریت می‌شوند. واشیلزیک پیش از این در استودیو‌های Infinity Ward و Epic Games نیز فعالیت داشت.

"هرمن نارولا"، مدیر‌عامل Improbable در مصاحبه اخیرش با GameInformer درباره سبک اولین پروژه این استودیو گفته است:

"پلتفرم SpatialOS برای یک بازی MMO مناسب نیست. همان ابتدا در صحبتی که با ایرین داشتم به او گفتم به این فکر کن که چگونه می‌توانیم کاری کنیم که بازیکنان درباره ساخته ما نظر بهتری داشته باشند. این موضوعی است که درباره آن حس خوبی دارم."

نارولا به مانند اکثر گیمر‌ها مشتاق بازی‌های ویدئویی است و می‌خواهد چیزی بسازد که گیمر‌ها از آن لذت ببرند و با این دید کار توسعه بازی نقش‌آفرینی چندنفره جدیدش را آغاز کرده است. بازی که به گیمرها حس تجربه یک حس خاص را می‌دهد. احتمالا تا مدت زمان زیادی جزئیاتی از بازی منتشر نمی‌شود اما چیزی که در حال حاضر می‌دانیم این است که Improbable یک تیم با استعداد در اختیار دارد و باید دید که برای گیمر‌ها چه چیزی می‌سازند و امید داشته باشیم که نتیجه آن به‌یادماندنی باشد.