تماشا کنید: تریلری جالب از بازی رومیزی Bloodborne: The Card Game

تماشا کنید: تریلری جالب از بازی تخته‌ای Bloodborne: The Card Game

از آن جایی که هفته آینده کمپین کیک‌استارتر بازی Bloodborne برای تهیه بودجه آغاز می‌شود، شرکت سازنده‌ی این اثر یعنی (Cool Mini or Not (CMOR تریلری جالب از محصول خود که با نام Bloodborne: The Board Game شناخته می‌شود، منتشر کرده است. در این نمایش شاهد بخش‌هایی از بازی با نمایشی 3بعدی از بازی رومیزی هستیم که نشان‌دهنده وفاداری سازندگان به ساخته‌ی استودیو FromSoftware است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، یک بازی مینیاتوری براساس عنوان Bloodborne است که در آن هر بازیکن در ابتدای بازی یک دست از کارت‌های عمومی را دریافت کرده و در ادامه با به دست آوردن کارت‌هایی جدید جایگاه خود را با توجه به موقعیت بازی تغییر می‌دهند. این کارت‌های جدید در 2 فرم اسلحه‌های جدید و آپگرید توانایی تولید شده‌اند.

طراحان بازی سعی کرده‌اند تا استفاده از مکانیک ساخت کارت، دخالت شانس در بازی را کاهش دهند. بسیاری از بازی‌های این سبک از تاس برای مبارزت استفاده می‌کنند که کاملا به شانس وابسته است. در بازی ویدئویی Bloodborne، شما هیچ‌گاه به خاطر بدشانسی نمی‌بازید؛ بلکه بهای بی‌احتیاطی و یا دست‌کم‌گرفتن دشمنان را می‌پردازید. با استفاده از این سیستم کارتی، سازندگان امیدوارند بازیکنان را در موقعیت‌هایی همانند بازی اصلی قرار دهند.

طراحی این بازی به "مایکل شینال" و "اریک ام‌لانگ" که سابقه کار برروی Rum & Bones و Xenoshyft: Outslaught را دارد، سپرده شده است. "لانگ" پیش از این برروی بلاک‌باسترهایی نظیر Rising Sun و Blood Rage نیز کار کرده و وظیفه توسعه بازی Blooborne: The Card Game را هم برعهده داشته است. به طور خلاصه اگر کسی باشد که بتواند یک بازی رومیزی با حال‌وهوای Bloodborne بسازد، این 2 نفر هستند.

در زیر می‌توانید تریلر جالب این بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

کمپین کیک‌‌استارتر Bloodborne: The Card Game از 3 اردیبهشت آغاز خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.