تماشا کنید: نمایشی 30 دقیقه‌ای از گیم پلی هیجان انگیز عنوان Chernobylite

تماشا کنید: نمایشی 30 دقیقه‌ای از گیم پلی هیجان انگیز عنوان Chernobylite

استودیو The Farm 51 امروز ویدیو جدیدی منتشر کرد که 30 دقیقه از گیم پلی عنوان جدید خود در سبک وحشت و بقا و با الهام از سری STALKER یعنی Chernobylite در مرحله پیش از آلفا را نشان می‌دهد. با اینکه هنوز زمان زیادی تا تکمیل Chernobylite باقی مانده اما با تماشای گیم پلی جدید آن می‌توانید تا حدی با اهداف تیم سازنده در ساخت این بازی و حال و هوای آن آشنا شوید.

به گزارش پردیس گیم، Chernobylite عنوانی علمی تخیلی و تجربه‌ای تک نفره در سبک وحشت و بقا است که در گیم پلی خود اکتشاف آزادانه در دنیایی خطرناک را با مبارزات چالش برانگیز، سیستم ساخت و ساز منحصر به فرد و داستانی غیر خطی ترکیب کرده است. هدف شما بعنوان بازیکن در درجه اول این است که زنده بمانید تا بتوانید پرده از رازهای پیچیده Chernobyl بردارید.

The Farm 51 اخیرا کمپینی را در Kickstarter با هدف جمع آوری کمک‌های مالی برای ساخت Chernobylite راه اندازی کرد. مبالغی که از طریق این کمپین جمع آوری می‌شود، صرف اضافه کردن محتوای بیشتر و تحقق هر چه بهتر اهداف سازندگان در ساخت بازی خواهند شد. افرادی که در Kickstarter مبلغی را برای کمک به پیشرد مراحل ساخت بازی پرداخت کنند، به نسخه پیش از آلفا دسترسی پیدا کرده و می‌توانند بازخوردهای خود از تجربه بازی در این مرحله ابتدایی ساخت را با سازندگان در میان بگذارند.

Chernobylite در سال 2019 عرضه خواهد شد. در ادامه شاهد نمایش گیم پلی این عنوان باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه