جاه‌طلبانه‌ترین صحنه‌ی سینمایی خلق شده توسط ناتی‌داگ با حضور جول و الی در The Last of Us Part 2 به پایان رسید

نیل دراکمن تصویری از پایان فیلمبرداری جاه‌طلبانه‌ترین صحنه‌ی سینمایی خلق شده توسط ناتی داگ با حضور جول و الی در The Last of Us Part 2 را به اشتراک گذاشت؛ اشک‌هاِیی که جاری شدند

آیا The Last of Us Part 2 در فصل پاییز منتشر می‌شود؟ بسیاری از مردم، شروع به تفکر در این مورد کرده‌اند و در حالی که هنوز به طور کامل قانع نشده‌ایم، اما ناتی داگ، گام بلندی در توسعه‌ی جدیدترین پروژه‌ی خود برداشته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، کارگردان بازی یعنی آقای "نیل دراکمن" در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر گفته است که "فیلمبرداری بزرگترین صحنه‌ی سینمایی‌ای که تاکنون انجام داده‌ایم" به پایان رسید. همراه با این توضیح، عکسی نیز از بازیگران اصلی The Last of Us Part 2 یعنی تروی بیکر (جول) و اشلی جانسون(الی) که تجهیات موشن کپچر را بر تن دارند، توسط این کارگردان خوش‌آوازه به اشتراک گذاشته شد که می‌توانید آن را در این لینک مشاهده کنید. متن کامل این توئیت به شرح زیر می‌باشد:

"و این پایان فیلمبرداری الی، جول و جاه‌طلبانه‌ترین صحنه‌ی سینمایی‌ای می‌باشد که تاکنون انجام داده‌ایم. اشک‌هایی که جاری شدند…"

اشک‌ها جاری شدند،ها؟ به نظر می‌رسد که ناتی داگ بازی دیگر سکانسی به شدت احساسی را برای بازیکنان تدارک دیده است؛ یاد گفت و گوی الی و جول در فصل پاییز و پس از فرار الی بیفتید. پیش از این، چندین شعبه‌ی اروپایی فروشگاه Playstation، بازی را در میان لیست عناوینی که به زودی منتشر می‌شوند، قرار داده بودند. آیا فکر می‌کنید که بازی در فصل پاییز یا اصلا 2019 منتشر خواهد شد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.