جزئیاتی از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و زمان رونمایی از آن به اشتراک گذاشته شد

جزئیاتی از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و زمان رونمایی از آن به اشتراک گذاشته شد

همانطور که می‌دانید، هفته‌ی گذشته بود که کمپانی ناشر EA و استودیوی سازنده Respawn Entertainment بالاخره از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که عنوانی تک نفره در دنیای مجموعه‌ی Star Wars می‌باشد، با انتشار تریلری رونمایی کردند. حدود 1 سال پیش و در رویداد E3 2018 بود که تیزر بازی منتشر شده بود. در حالی که تریلر رونمایی از این عنوان شامل جزئیاتی از شخصیت‌ها و داستان بود، اما هیچگونه گیم‌پلی‌‌ای در آن مشاهده نشد. حتی استودیوی Respawn از صحبت درباره‌‌ی گیم‌پلی دوری کرده و اعلام کرد که به این زودی‌ها چیزی نخواهند گفت. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، مدتی بعد از این موضوع، مدیر جامعه‌ی کاربری EA "جی اینگرم" مشخص کرد که از گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order در خرداد ماه رونمایی می‌شود. در حالی که اینگرم اشاره‌ی مستقیمی به رویداد خاضی نداشت، اما می‌توان از حرف‌های او اینگونه برداشت که باید منتظر تماشای گیم‌پلی بازی در کنفرانس مطبوعاتی EA در E3 بمانیم.

ماسفانه، اینگرم جزئیات بیشتری را فاش نکرد و با توجه به اینکه EA موارد زیادی را برای نشان دادن در خرداد ماه و رویداد E3 ندارد، می‌توان انتظار نمایشی مفصل از گیم‌پلی Fallen Order را در آن تاریخ داشت. هم‌چنین، به نظر می‌رسد که گیم‌پلی این عنوان کمی شبیه به فرنچایز فوق‌العاده‌ی Dark Souls باشد، ولی در درجه‌ی سختی و سیستم مجازات، حتی نزدیک به آن نخواهد شد. بر اساس گفته‌های کارگردان "استیگ آسموسن"(کارگردان God of War 3) عناصری از مجموعه‌های Zelda و Metroid نیز قرض گرفته خواهند شد:

"می‌دانید،بسیاری از موارد گیم‌پلی Fallen Order از- می‌دانید، اگر به عناوینی مانند Zelda Wind Walker نگاه کنید، هنگامی که شما مهارت‌های جدیدی کسب می‌کنید، هر دشمن هنوز به نحو خاصی ساخته شده‌ است. یا حتی Metroid و بازی‌های از این دست که در آن‌ها دشمنان به گونه‌ای ساخته و طراحی شده‌اند که هنگام آپگرید کردن مهارت‌های خود و یا سلاح‌ها، می‌توانید به این فکر کنید که چگونه می‌خواهید به طرز متفاوتی به آن‌ها نزدیک شوید. شاید آن‌ها به اندازه‌ی گذشته، چالش برانگیز نیستند."

به تازگی متوحه شدیم که EA EA در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه STAR WARS JEDI: FALLEN ORDER بر روی NINTENDO SWITCH ندارد و اینکه خبری از DLC و Season Pass نیز نمی‌باشد. این عنوان در تاریخ 15 نوامبر 2019 (24 آبان) برای 3 پلتفرم اصلی PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شدو