تماشا کنید: تریلر زمان عرضه هیجان‌انگیز عنوان Mortal Kombat 11 [زیرنویس فارسی تریلر اضافه شد]

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه هیجان‌انگیز عنوان Mortal Kombat 11

شرکت Warner Bros امروز تریلر رسمی عرضه عنوان Mortal Kombat 11 را منتشر کرد. سورپرایز استودیو NetherRealm در این نمایش داستانی هیجان‌انگیز استفاده از موسیقی متن کلاسیک سری Mortal Kombat است. این نمایش جذاب را در ادامه تماشا کنید.

به گزارش پردیس گیم، در نمایش زمان عرضه Mortal Kombat 11 می‌بینیم که شخصیت کرونیکا به شروع یک دوران جدید اشاره می‌کند. او در تلاش است تا زمان را به عقب بازگردانده و تاریخ را دوباره شروع کند. بازیکنان در این قسمت برای بازگرداندن تعادل به قلمروهای مختلف، کنترل مبارزین متعددی را در مکان مختلف به دست گرفته و نبردی تمام عیار میان نسل‌های مختلف را تجربه خواهند کرد.

تریلر عرضه Mortal Kombat 11 علاوه بر نمایش بخش‌های داستانی، قسمت‌هایی از مبارزه شخصیت‌های قابل بازی تایید شده مانند اسکورپیون، ریدن، ساب-زیرو، سونیا بلید، اسکارلت، باراکا، گراس، کینو، دی‌ورا، کابال، جید، جانی کیج، کسی کیج، ارون بلک، جکی بریگز، کوتل کان، نوب سایبات، لیو کانگ، کونگ لائو، جکس بریگز، ستریون، کالکتور، کیتانا و شاو کان را نیز نشان می‌دهد.

Mortal Kombat 11 با استفاده از Unreal Engine 3 شخصی‌سازی شده NetherRealm ساخته می‌شوند و بر روی PC از تکنولوژی امنیتی Denuvo استفاده خواهد کرد. برای تجربه برخی از حالت‌های بازی آن مانند Krypt و Towers of Time به اتصال دائمی اینترنت نیاز است.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود زیرنویس فارسی تریلر (با تشکر از کاربر Smaug)

Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برای PS4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch در دسترس قرار خواهد گرفت.