فیل اسپنسر: در نبود سونی تمام چشم‌ها در E3 به ما دوخته شده است و می‌خواهیم انتظارات را برآورده کنیم

رئیس Xbox از برگزاری رویداد E3 در غیاب Sony می‌گوید

امسال تغییر بزرگی در E3 حس می‌شود؛ Sony به عنوان برنده‌ی نسل هشتم کنسول‌های خانگی در این رویداد حضور ندارد. البته، کمپانی‌های Microsoft و Nintendo همچنان به عنوان نماینده‌های "سه غول صنعت گیم" در این مراسم شرکت خواهند کرد، اما تنها کنفرانس Microsoft به صورت زنده پخش خواهد شد. کنفرانس Nintendo نیز از پیش ضبط شده و پخش زنده‌ ندارد. حال، رئیس بخش Xbpx آقای "فیل اسپنسر" درباره‌ی این وضعیت خاص در جربان برنامه‌ی Inside Xbox صحبت کرده است. اسپنسر می‌گوید که او و تیمش، این مسئولیت را که تنها شرکتی در میان "3 غول صنعت گیم" هستند که در E3 اجرای زنده دارند، درک می‌کنند؛ آن هم در زمانی که تمامی چشم‌ها به صنعت گیم دوخته شده است. صحبت‌های کامل او را در این ارتباط به نقل از Gamespot، در پردیس‌گیم مشاهده می‌کنید:

"این قرار است که موردی جالب باشد. ما تنها دارنده‌ی پلتفرم مقصد می‌باشیم که اجرای زنده دارد؛ انگار که فقط ما هستیم. من این مسئولیت را احساس کرده و می‌خواهم گیمینگ را نمایش دهم. گمان می‌کنم که زمان مهمی است، زیرا جامعه‌ی کاربری بزرگ، رسانه‌های خبری و موارد دیگر، به صنعیت گیم در E3 چشم دوخته‌اند. فکر می‌کنم E3 زمانی می‌باشد که صنعت گیم، بالاتر از تمام سر و صدایی که آن بیرون است، قرار می‌گیرد. تمام تیم ما مسئولیت نمایان کردن صنعت گیم را به عهده گرفته و قصد داریم تا کارمان را به درستی انجام دهیم."

به نظر می‌رسد که غول ردموندی می‌خواهد تا دست پر به میدان E3 قدم بگذارد. بازی‌هایی نظیر Halo: Infinite، Gears 5 و Ori and the Will of the Wisp مواردی هستند که طرفدارن تمایل دارند تا نمایشی از گیم‌پلی آن‌ها را تماشا کنند. هم چنین، CD Project Red نیز با Cyberpunk در E3 حاضر خواهد شد و خب، چه جایی بهتر از کنفرانس Xbox؟ کنفرانس مطبوعاتی Microsoft در تاریخ 9 ژوئن (20 خرداد ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران) برگزار می‌شود. در جریان Inside Xbox از کنسول بدون دیسک درایو Xbox One نیز رونمایی شد که جزئیات بیشتر را می‌توانید از این خبر دنبال کنید.