کمپانی Capcom به طرز هوشمندانه‌ای به در دست ساخت بودن Resident Evil 3 Remake اشاره می‌کند

کمپانی Capcom به طرز هوشمندانه‌ای به در دست ساخت بودن Resident Evil 3 Remake اشاره می‌کند

با توجه به موفقیت‌های بزرگی که Resident Evil 2 Remake کسب کرد، اصلا جای تعجب نیست که بشنویم Capcom هم‌اکنون بر روی بازسازی نسخه‌ی سوم کار می‌کند؛ موضوعی که بسیاری از طرفداران این فرنچایز وحشت بقا نیز خواهان آن می‌باشند. هر چه باشد، این 2 نسخه از لحاظ داستانی و زمانی با یکدیگر در ارتباط هستند. البته، با توجه به پستی که اکانت رسمی مجموعه‌ی Resident Evil به اشتراک گذاشته است، ممکن است طرفداران به خواسته‌ی خود رسیده باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Playstation Lifestyle، اگر به توئیت مذکور نگاهی بیندازید، می‌توانید به وضوح تصویری از یک دیوار شکسته شده را مشاهده کنید؛ دیواری که قبل از رسیدن لیان و کلیر به ایستگاه پلیس، نابود شده است. کپشنی که همراه با تصویر منتشر شده است یعنی جمله‌ی "فکر می‌کنید چه اتفاقی برای دیوار در اینجا افتاده است؟" به این نکته اشاره می‌کند که این تخریب، کار Nemesis از Resdint Evil 3 است. دلیل آن نیز این می‌باشد که بسیاری از رویداد‌ها و اتفاقات Resident Evil 3 قبل از نسخه‌ی دوم جریان دارند، پس منظقی است که این هیولای ترسناک، از قبل سری به ایستگاه پلیس راکون سیتی زده باشد. هنوز هیچ چیز رسمی نمی‌باشد، اما ظاهرا Capcom می‌خواهد کاری را که با Resdint Evil 2 Remake انجام داد، با نسخه‌ی سوم نیز تکرار کند. هم‌چنین، این موضوع به شرکت ژاپنی فرصت بیشتری برای ساخت ادامه‌ی مجموعه و نسخه‌ی هشتم می‌دهد.

این نکته نیز قابل اشاره می‌باشد که به تازگی، شایعه ای دست به دست می‌شود مبنی بر اینکه بازسازی Resident Evil 3 بر عهده‌ی هیچکدام از استودیوهای داخلی Capcom نیست؛ جزئیات بیشتر را می‌توانید از طریق این خبر مطالعه کنید.