جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی The Division 2 برای دومین هفته‌ی متوالی

جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی The Division 2 برای دومین هفته‌ی متوالی

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت gamespot، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از فروش بازی‌ها در بریتانیا بازی The Division 2 توانست برای دومین هفته‌ی متوالی بیشترین میزان فروش را در میان دیگر بازی‌ها کسب کند. The Division 2 پس از چند هفته توانست در هفته‌ی گذشته به این جایگاه برسد. در رتبه‌ی دوم نیز به مانند هفته‌ی گذشته بازی FIFA 19 قرار دارد و در این جایگاه نیز تغییری نسبت به هفته‌ی گذشته مشاهده نمی‌شود.

یکی از تغییرات مهمی که در این لیست نسبت به هفته‌ی قبل رخ داده است مربوط به رتبه‌ی سوم است. بازی Red Dead Redemption 2 پس از مدتی دوری از رتبه‌های بالای جدول توانست رتبه‌ی سوم را به دست بیاورد و شاهد صعود سه پله‌ای خود باشد. در رتبه‌ی بعدی نیز بازی Mario Kart 8 Deluxe به مانند هفته‌ی گذشته در رتبه‌ی چهارم قرار دارد. در رتبه‌ی پنجم نیز بازی Yoshi's Crafted World با سقوط دو پله‌ای قرار دارد و پس از آن نیز بازی Assassin's Creed Odyssey با یک صعود پنج پله‌ای توانست دوباره در جمع 10 بازی پر فروش هفته‌ی بریتانیا قرار گیرد.

در رتبه‌ی بعدی نیز بازی Sekiro: Shadows Die Twice با ادامه‌ی روند نزولی خود که از هفته‌ی گذشته آغاز شده است، با سقوط دو پله‌ای در جایگاه هفتم قرار دارد. در رتبه‌ی بعدی نیز بازی New Super Mario Bros. U Deluxe قرار دارد که نسبت به هفته‌ی گذشته شاهد صعود یک پله‌ای خود بوده است و با این صعود یک پله‌ای نیز توانست جایگاه خود را با بازی GTA V عوض کند و در جایگاه هشتم قرار گیرد. یکی از نکات جالب این هفته نیز مربوط به رتبه‌ی دهم و بازگشت بازی Spider-Man به این لیست است. Spider-Man توانست با یک صعود 19 پله‌ای به رتبه‌ی دهم برسد. همچنین نسبت به هفته‌ی گذشته دو بازی The Lego Movie 2 Videogame و Super Smash Bros. Ultimate دیگر در میان 10 بازی پر فروش هفته‌ی بریتانیا قرار ندارند.

در ادامه لیست 10 بازی پرفروش هفته گذشته (تا روز 13 آوریل) در بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

هفته گذشته

این هفته

عنوان

1

1

The Division 2

2

2

FIFA 19

6

3

Red Dead Redemption 2

4

4

Mario Kart 8 Deluxe

3

5

Yoshi's Crafted World

11

6

Assassin's Creed Odyssey

5

7

Sekiro: Shadows Die Twice

9

8

New Super Mario Bros. U Deluxe

8

9

GTA V

29

10

Spider-Man