تماشا کنید: عنوان Forza Street به صورت ناگهانی و رایگان برروی PC عرضه شد؛ انتشار نسخه‌های موبایل در چند ماه آینده

تماشا کنید: عنوان Forza Street به صورت ناگهانی و رایگان برروی PC عرضه شد؛ انتشار نسخه‌های موبایل در چند ماه آینده

ساعاتی پیش Microsoft به صورت ناگهانی و بدون هیچ‌گونه اعلام قبلی نسخه‌ای جدید از سری بازی‌های Forza را با نام Forza Street برروی پلتفرم PC منتشر کرد. Forza Street عنوانی ساده و آرکید بوده و در آن خبری از ویژگی‌های بسیار و سرگرم‌کننده سری Motorsport و Horizon نیست؛ کنترل‌های بازی نیز ساده بوده و تنها به کمک کلیک چپ ماوس و یک یا 2 کلید دیگر می‌توان بازی را کنترل کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، بازی Forza Street تماما درباره کنترل و مدیریت سرعت اتوموبیل در پیچ‌ها و کلیک یا عدم کلیک برای افزایش یا کاهش سرعت است. پس به نوعی می‌توان گفت با عنوانی کاملا ساده سروکار داریم که البته از نظر بصری بسیار زیبا به نظر می‌رسد. در زیر می‌توانید تریلر معرفی و توضیحات رسمیِ پیرامون این بازی را مشاهده نمایید.

"Forza Street طراحی‌شده‌ تا هنگام حرکت با کنترل‌های ساده‌ی خود بازیکنان را سرگرم کند؛ تمرکز این بازی برروی مقدار سوخت استفاده شده، ترمز، و گازدادن به موقع برای برنده‌شدن است در Forza Street، طرفداران و رانندگان جدید Forza می‌توانند مجموعه‌ای زیبا و افسانه‌ای از اتوموبیل‌ها را برای رقابت در مسابقاتی هیجان‌انگیز و سینمایی جمع‌آوری کنند. بازیکنان می‌توانند در مسابقه‌ای کوتاه و یک دقیقه‌ای مهارت خود را بسنجند و یا در داستان بخش تک‌نفره بازی غرق شوند؛ به طور کلی هر مسابقه فرصت بسیار خوبی است تا مجموعه اتوموبیل‌ها و جوایز خود را بهبود ببخشید. "

"این بازی از امروز برروی دستگاه‌های Windows 10 در دسترس است و ما نیز به اضافه‌کردن ویژگی‌ها و امکانات جدید با توحه به جرف‌ها و نظرات بازیکنان،‌ ادامه خواهیم داد. با کمک شما می‌توانیم Forza Street را تبدیل به عنوانی کنیم که دوست داشته باشید در هر زمان و مکانی آن را تجربه کنید. "


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Forza Street هم‌اکنون به صورت رایگان برروی PC در دسترس است. نسخه‌های Android و iOS بازی نیز در زمانی نامعلوم در چند ماه آینده روانه بازار خواهند شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.