پتریس دسیلتز از وضعیت ساخت بازی Amsterdam 1666 می‌گوید

پتریس دسیلتز از وضعیت ساخت بازی Amsterdam 1666 می‌گوید

Amsterdam 1666 تاریخچه‌ی عجیبی دارد. در ابتدا، کار خود را به عنوان بازیِ "پتریس دسیلتز" آغاز کرده و تحت مالکیت شرکت THQ Montreal قرار داشت. پس از ورشکستگی THQ، این IP در دستان Ubisoft افتاد و دسیلتز مجبور شد تا برای تصاحب ساخته‌ی خود با این شرکت فرانسوی جدال کند. در نهایت و در سال 2016، دسیلتز موفق شد تا حق و حقوق IP را باری دیگر به دست آورد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از vg 247، طی گفت و گویی در رویداد Reboot Develop، از دسیلتز پرسیده شد که آیا او برنامه‌ای برای ساخت بازی مذکور در استودیوی Panache که در حال توسعه‌ی بازی ماقبل تاریخیِ بقا Ancestors می‌باشد، دارد یا خیر. او در پاسخ گفت:"حتما، Amsterdam 1666 اتفاق خواهد افتاد."

در حقیقت، Ancestors می‌تواند زمینه را برای Panache و به منظور بررسی مفهوم، ایجاد کند. Ancestors یک بازی جهان باز می‌باشد که شما از طریق دویدن در سر تا سر جنگل و تاب خوردن در میان پوشش گیاهی به اکتشاف می‌پردازید. پتریس در این مورد می‌گوید:"شما شنل را بر روی میمون قرار می‌دهید و آماده هستید تا بازیِ بعدی را بسازید. اگر در مورد آن فکر کنید؛ بالا رفتن از تنه‌ی درخت، بالا رفتن از ضخره، بالا رفتن از ساختمان… مثل این می‌مونه که الان یه جعبه‌ی ابزار داشته باشم."

اگر با Amsterdam 1666 آشنایی ندارید، یک بازی جهان باز با سبک Assassin's Creed می‌باشد، با مفهومی درباره‌ی شیطان در سال 1666 و در آمستردام. البته، "پتریس دسیلتز" مدت زمان زیادی را برای فکر کردن درباره‌ی مفهوم بازی و بهبود آن از زمان لغو شدنش داشته است. علاوه بر این، تکنولوژی‌های زمانه تغییر کرده و او دیگر به بوجه‌ی عظیمی در حد و اندازه‌ی یک پروژه‌ی AAA دسترسی ندارد."الان، وقتی یک مقدار در مورد آن فکر می‌کنم، احتمالا یه مقدار تغییر ایجاد خواهم کرد. شما بیشتر به کارآموز شیطان شبیه بودید تا خود شیطان واقعی. هنگامی که این را به پایان برسانم(ساخت Ancestors) و بعد از آن از خود می‌پرسم: خب مرحله‌ی بعدی چیه؟ اگر Amsterdam 1666 باشد، احتمالا از مرحله‌ی ابتدایی و چرک نویس آغاز خواهم کرد."