نیزه‌های معروف Horizon Zero Dawn توسط یکی از دست اندرکاران God of War به بازی اضافه شده است

نیزه‌های معروف Horizon Zero Dawn توسط یکی از دست اندرکاران God of War به بازی اضافه شده

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، حین مصاحبه‌ای، یکی از بنیان‌گذاران و مدیران ارشد Guerrilla Games، هرمن هولست (Hermen Hulst)، عنوان کرد که بدون همکاری بین استودیویی، طراحی اسلحه‌های موجود در Horizon Zero Dawn احتمالاً بسیار متفاوت می‌بود.

سالی دو بار، Sony Santa Monica و Guerrilla Games تعدادی از اعضای حرفه‌ای استودیوی خود را در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند تا قسمت‌های تازه‌ای از دنیا را دیده و تجربه‌های باارزش خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

در حین یکی از این جلسات، یکی از متخصصان طراحی مبارزات God of War با پیش‌زمینه‌ای قوی در طراحی نبردهای تن به تن از Sony Santa Monica آمده تا با Guerrilla Games روی Horizon Zero Dawn کار کند.

هولست به یاد می‌آورد که آن متخصص پیشنهاد داده تا Aloy به عنوان سلاح اصلی یک نیزه داشته باشد، هولست نیز در پاسخ گفته؛ "خب، چرا قبل از اینکه بری یه طراحی سطح بالا نمی‌سازی؟"

به دنبال همین اتفاق یک طراحی سر هم شده و به کارگردان‌های بازی ارائه گردید. نیازی به گفتن ندارد، این همفکری موفقیت‌آمیز از کار در آمد و استفاده از نیزه‌ بخشی جدا نشدنی از گیم‌پلی Horizon Zero Dawn شد.

همچنین هولست اشاره به سایر ارتباط‌های بین استودیویی از جمله فرستادن مهندسین صداگذاری برای کمک به Media Molecule برای پروژه‌هایشان و کنفرانس‌های مکرر با Naughty Dog اشاره کرد.