یکی از بنیانگذاران Guerrilla Games توضیح می‌دهد چگونه او و کوجیما نام Decima را برای موتورگرافیکی استودیو انتخاب کردند

یکی از بنیانگذاران Guerrilla Games توضیح می‌دهد چگونه او و کوجیما نام Decima را برای موتورگرافیکی استودیو انتخاب کردند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، حین مصاحبه با Reboot Develop، یکی از بنیان گذاران Guerrilla Games آقای هرمن هولست (Hermen Hulst) اندکی درمورد همکاری تیم با Kojima Productions برای تولید روی Death Stranding صحبت کرده.

تقریباً همه در جریان هستیم، Death Stranding به وسلیه‌ی موتور گرافیکی Decima که از دارایی‌هایی Guerrilla Games است ساخته می‌شود. پس از ترک کردن Konami، هیدئو کوجیما سفرهای بسیاری به کشورهای مختلف داشته و از استودیوهای زیادی دیدن کرد تا از نزدیک ببیند آن‌ها چطور کار می‌کنند و از چه تکنولوژی‌هایی بهره می‌برند.

کارهای کوجیما تا پیش از این فقط به وسلیه‌ی انجین‌های داخلی ساخته می‌شد، از جمله Fox engine که به طور مخصوص برای Metal Gear Solid 5 توسعه یافته بود. آخرین سفر وی به هلند و استودیوی Guerrilla Games بود.

این سفر قرار بود در ابتدا ملاقاتی کوتاه باشد ولی هولست می‌گوید در انتها چند روزی را با هم سپری کردند.

هولست؛ "داشتم با رئیس بخش تکنولوژی تیم صحبت می‌کردم و گفتم، می‌دونی چیه، بیا کد منبعمون رو بذاریم روی یه سینی و به Kojima Productions بدیم.

آن‌ها اصلاً باور نمی‌کردند تیمی مثل ما به همین راحتی چنین چیزی را در اختیارشان بگذارد. می‌خواستند علت این کار را بدانند. دلیل اصلی فقط این بود که می‌خواستیم یک بازی بسازند. ایده‌ی ما این بود که به آن‌ها کمک کنیم تا یک بازی فوق‌العاده تولید کنند و بتوانیم در این روند نقشی داشته باشیم."

درواقع، قبل از این پیشنهاد، Guerrilla Games حتی اسمی هم برای این تکنولوژی خود پیدا نکرده بود. هولست و کوجیما در نهایت نام Decima را انتخاب کردند، اسم جزیره‌ای مصنوعی در نزدیکی ناگازاکی.

جزیره‌ی Decima در سال 1634 به عنوان محل سکونت تاجرین پرتقالی ساخته شد، بدین وسیله ژاپن می‌توانست تأثیرات آن‌ها روی کشور را محدود سازد. سال‌ها بعد در 1641 هلندی‌ها به این جزیره آمدند و به این شکل تنها مسیر تجارت ژاپن با بقیه دنیا شکل گرفت.

همچنین هولست اظهار کرده که تیمی از مهندسان Guerrilla Games طی مأموریت‌هایی به توکیو می‌روند تا به Kojima Productions در کار با انجین کمک کنند.

از طریق این همکاری و طی گفتگوهای مداوم استودیوی هلندی با Kojima Productions بهبودهایی در موتور گرافیکی اعمال شده. باید صبر کنیم و ببینم نتیجه نهایی این رفت و آمدها چه می‌شود.