Ancestors: The Humankind Odyssey بین 40 تا 50 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت + 13 دقیقه از گیم‌پلی بازی

Ancestors: The Humankind Odyssey بین 40 تا 50 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت + 13 دقیقه از گیم‌پلی بازی

بازی بعدی خالق فرنچایز Assassin's Creed یعنی آقای "پتریس دسیلتز" امسال عرضه خواهد شد و در حالی که DNA مشترکی با این مجموعه‌ی تاریخی محبوب دارد، در برخی موارد نیز با آن متفاوت است. Ancestors عنوانی در سبک بقا بوده که شما به جای اجداد میمون‌ها که در جنگلی به سرعت و با گام‌های سریع حرکت کرده، در حال یادگیری می‌باشند و برای بقا در دنیایی خشن مبارزه می‌کنند، آن را تجربه خواهید کرد. مرگ در بازی متداول است که برخی از راه‌های آن بر اثر خورده شدن توسط یک مار، سقوط از ارتفاع، مردن از تشنگی و گرسنگی می‌باشند. اگر شما قادر به ادامه دادن اصل و نصب خود نباشید، به ایتدای بازی که به پایان رساندن آن 40-50 ساعت زمان نیاز خواهد داشت، فرستاده خواهید شد. "پتریس دسیلتز" در این مورد می‌گوید:

"هنگامی که شما می‌میرید، به عضو دیگری از دسته منتقل می‌شوید که قادر هستید خودتان آن را انجام دهید؛ منظور این است که شما می‌توانید میمون جایگزین را انتخاب کنید. پس چه اتفاقی رخ خواهد داد، اگر تمام اعضای دسته بمیرند؟ خاندان شما منقرض خواهند شد، به این معنی که شما ممکن است ده‌ها ساعت پیشرفت را از طریق بی‌دقت بازی کردن از دست بدهید. کمی شبیه به بازی The Long Dark، شما می‌توانید طولانی مدت بازی کنید، ناگهان شما بمیرید و بله، متاسفم…"

علی‌رغم این سختی، سیستم‌هایی وجود دارند که پوشش‌های ایمنی را هنگام بازی کردن خلق می‌کنند. دسیلتز می‌گوید:"در نهایت، شما نیاز دارید تا نسل جدیدی را به وجود آورید و شما باعث تولد توله‌ها خواهید شد. هنگامی که یک نسل را به وجود می‌آورید -که 15 سال در آینده خواهد بود- خب، یک نسل گذشته و هیچ بچه‌ای وجود ندارد و برای تکامل به یک بچه نیاز است. چندین لایه برای تکامل(گونه زایی) در بازی وجود دارد، و هم‌چنین زمان از 10 به 2 میلیون سال می‌گذرد؛ یعنی 8 میلیون سال. چندین روش برای حرکت دادن زمان وجود دارد."

در ابتدا، قرار بود تا Ancestors عنوانی اپیزودیک باشد، اما شراکت با ناشر بازی یعنی Private Division باعث خلق تجربه‌ای کامل شد. البته، این فقط نسخه‌ی اول می باشد و در بازی‌های آینده، مراحل بعدی تکامل میمون‌ها را خواهیم دید. دسیلتز می‌گوید: "نسخه‌ی اول تقریبا بین 40-50 ساعت گیم‌پلی دارد، پس تجربه‌ای کوتاه نیست. فردا درباره‌ی آن صحبت خواهم کرد. بازی، اپیزودیک بود اما به لطف Private Division دیگر نیست. در حال حاضر، من نیاز به ارسال چیزی به فروشگاه‌ها برای پول درآوردن ندارم. البته، در ابتدا بر روی کاغذ عملی شد، سپس ساخت یک بازی تمام و کمال به جای تقسیم آن به اپیزود‌های مختلف، بیشتر جلب توجه کرد."

علاوه بر این، وبسایت IGN ویدئویی 13 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را به اشتراک گذاشته است که می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Ancestors در سال 2019 بر روی پلتفرم‌های PC،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.