رئیس Rare؛ بابت تغییرات ایجاد شده در Sea of Thieves به تیم افتخار می‌کنم، آرنا کاملاً متفاوت از سایر بازی‌های PvP خواهد بود

Sea of Theivs

دیگر چیزی نمانده تا Sea of Thieves یک ساله شدن خود را با آپدیتی بزرگ جشن بگیرد. این به روز رسانی قرار است 10 اردیبهشت منتشر شود و طی آن اولین کمپین داستانی خود به نام Tall Tales – Shores of Gold، یک جزیره‌ی جدید، trading companies تازه، دشمنان NPC جدید، نیزه‌های شکاری، سیستم صدمه‌ی پرجزئیات‌تر بر کشتی‌ها، ماهی‌گیری و یک حالت جدید PvP به بازی اضافه می‌شوند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، طی مراسمی که به تازگی برگزار شده، رئیس Rare Studio، کریگ دانکن (Craig Duncan) اظهار کرده به مواردی که تیم توانسته پس از عرضه به آن‌ها دست یابد افتخار می‌کند.

"واقعاً به تیم افتخار می‌کنم چون می‌دانم در نهایت کاری را که گفته بودیم انجام می‌دهیم، انجام دادیم… این کار عرضه کردن یک بازی، دریافت بازخود از بازیکنان و ایجاد تغییرات بود."

همچنین دانکن می‌خواست به هواداران Sea of Thieves که نگران بخش Arena PvP mode بودند اطمینان دوباره بدهد. رئیس Rare قول داده که تجربه‌ای منحصر به فردی به بازیکنان تحویل خواهد داد.

"درک می‌کنم که چرا مردم چنین فکری می‌کنند، چون چیزی از نقشه‌ها و برنامه‌های داخلی ما نمی‌دانند. برای همین وارد این طرز فکر می‌شوند که از بازی‌های رقابتی خوششان نمی‌آید. ولی وقتی کار دست ماست، همیشه سعی می‌کنیم ایده‌های خودمان را پیاده کنیم.

خب بازی رقابتی در Sea of Thieves دقیقاً یعنی چه؟ برای ما فایده‌ای ندارد تا یک بازی رقابتی دیگر مثل بقیه بازی‌ها تولید کنیم. ما سعی می‌کنیم رقابت را به روشی Sea of Thieves مانند و به سبک Rare به بازی اضافه کنیم تا حس کاملاً متفاوتی با سایر بازی‌های مولتی‌پلیر رقابتی داشته باشد. این چالشی بود که برای خودمان ایجاد کردیم. بعد موضوع این شد که چطور آن را تکرار کرده و آن را بهبود دهیم."

Sea of Thieves درحال حاضر به قیمت $29.99 از طریق Microsoft Store و با تخفیف برای مشترکین Xbox Live Gold در دسترس است. همچنین از طریف حق اشتراک Xbox Game Pass نیز می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.