فرصت های گالری گردی بهاری در تهران

گالری ها در فروردین ۹۸، شروع به کار کرده اند و در سال جدید، شاهد نمایش آثار هنری هنرمندان در نگارخانه های شهر هستیم. اگر قصد خرید آثار هنری به منظور سرمایه گذاری بلند مدت و شرکت در حراجی های داخل یا خارج از کشور دارید، از فرصت نگارخانه گردی بهاری در پایتخت استفاده کنید. برخی از نگارخانه ها در مناطق مرکزی شهر قرار دارد و با مترو، به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. دانشجویان رشته های مختلف هنری، از فرصت گالری گردی برای آشنایی با آثار و تکنیک ها و رایزنی با هنرمندان، استفاده کنند.

با گالری گردی امروز همراه باشید.

نمایشگاه گل تناقض ناب

نمایشگاه نقاشی گل تناقض ناب، تا ۳۰ فروردین ۹۸ در نگارخانه تالار این/جا در معرض دید گالری گردهای تهرانی قرار دارد. برای مشاهده آثار ده ها هنرمند تهرانی، به نشانی: خیابان نوفل لوشاتو، کوی پدرام، جنب شماره ۴، نمای آجری، درب کوچک کرم رنگ مراجعه کنید.

پوستر نمایشگاه گل در نگارخانه تالار این/جا

نمایشگاه نقاشی بهاره

نمایشگاه گروهی نقاشی بهاره در موزه گالری دیدی مازندران، تا ۳۰ خرداد ۹۸، پذیرای بازدید نگارخانه گردهای ایران است. این نمایشگاه در مازندران، کیلومتر ۹ جاده محمود آباد-نور در مجتمع فرهنگی دیدی قرار دارد.

نمایشگاه گروهی نقاشی

نمایشگاه از کجا به کجا

نمایشگاه از کجا به کجا، آثار ده ها هنرمند جوان تهرانی را به نمایش گذاشته است. نگارخانه ثالث، تا ۲۹ فروردین ۹۸، پذیرای بازدید گالری گردهای تهرانی است. این نگارخانه در کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ۱۴۸ قرار دارد. گرد آوری آثار توسط سروش میلانی زاده انجام شده است.

نمایشگاه از کجا به کجا در نگارخانه ثالث تهران

نمایشگاه تلاقی یا توازی

نمایشگاه آثار ساتاهلین باباجانیانس، از ۱۶ فروردین تا ۳۱ فروردین در نگارخانه فرمانفرما تهران در معرض دید علاقمندان به نقاشی قرار می گیرد. برای تماشای این آثار به خیابان کریمخان زند، خردمند شمالی، کوی اعرابی شماره ۲ مراجعه کنید.

پوستر نمایشگاه توازی یا تلاقی در نگارخانه فرمانفرما

نمایشگاه نقاشی رستم ۲۰۱۹

نمایشگاه رستم ۲۰۱۹، جدید ترین نمایشگاهی است که از ۱۶ تا ۳۱ فروردین ۹۸ در نگارخانه وی تهران به نمایش گذاشته شده است. برای تماشای تابلوهای نقاشی این نمایشگاه، به خیابان فلسطین، نرسیده به انقلاب، روبروی دانشکده هنر و معماری مراجعه کنید.

پوستر نمایشگاه رستم ۲۰۱۹

نمایشگاه نقاشی در ستایش خاک

نمایشگاه در ستایش خاک از جمعه ۱۶ فروردین تا سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸ در نگارخانه طراحان آزاد، پذیرای بازدید علاقمندان است. لیلا صبوری به عنوان کیوریتور این نمایشگاه معرفی شده است. برای مراجعه به این گالری به خیابان ولیعصر، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس شماره ۵ مراجعه کنید.

گالری ۹۸

تصویری از پوستر نمایشگاه در ستایش خاک در گالری طراحان آزاد

در روزهای خنک بهاری تهران، از فرصت های گالری گردی در ۷ نگارخانه خانه هنرمندان تهران بهره مند شوید و با جدید ترین آثار هنرمندان پیشکسوت در حوزه چیدمان، نقاشی، عکاسی و خطاطی آشنا شوید. اگر شما نیز کیوریتور هستید، برنامه نمایش آثار را از طریق کامنت در اختیار سرویس هنری روزیاتو قرار دهید تا اطلاع رسانی شود.

نوشته فرصت های گالری گردی بهاری در تهران اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.