رئیس استودیو Triumph عقیده دارد جنگ میان فروشگاه‌های بازی‌های PC باید اتفاق می‌افتاد؛ Steam برای مدتی طولانی جایگاهی تجملی داشته است

رئیس استودیو Triumph عقیده دارد جنگ میان فروشگاه‌های بازی‌های PC باید اتفاق می‌افتاد؛ Steam برای مدتی طولانی جایگاهی تجملی داشته است

Triumph Studios، استودیو آلمانی سازنده سری بازی‌های Age of Wonders و Overlord، قرار است اولین بازی با بازی Age of Wonders: Planetfall که در تاریخ 15 مرداد برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد، پا به سبک علمی‌تخیلی بگذارد. این اولین عنوانیست که پس ازخریداری‌شدن توسط Paradox Interactive توسط آن‌ها عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Triumph Studios یعنی "لنارت ساس" به تازگی در مصاحبه‌ای با GamesBeat درباره جنگ فروش دیجیتالی بازی‌ها که میان Epic Games و Seam رخ داده صحبت‌هایی را کرده است. "ساس" اشاره کرده که Valve برای مدتی طولانی و بدون هیچ رقیبی، بر بازار بازی‌های PC تسلط داشته است.

"این اتفاق باید رخ می‌داد. Steam برای مدتی طولانی جایگاهی تجملی و باشکوه داشته است و خب بالاخره فرد و شرکتی پیدا می‌شد که آن‌ها را به چالش بکشد. ولی به نظرم اتفاقات بزرگتر قرار است در زمینه استریم بازی‌ها رخ دهد. سرمایه‌گذاری‌های بزرگی برروی این بخش انجام شده و قرار است شاهد تغییرات بزرگی باشیم. این‌ها تنها حرکت‌های آغازین در تغییر بزرگی پیش‌ِروی بازار بازی‌های دیجیتالی است. "

البته با این وجود، بازی Age of Wonders: Planetfall برروی Steam عرضه خواهد شد و خبری از در انحصار Epic Games بودن نیست!

"بازی برروی چندین فروشگاه مختلف عرضه خواهد شد؛ دقیقا نمی‌دانم کدام فروشگاه‌ها ولی Steam یکی از آن‌ها خواهد بود."

وی در ادامه در رابطه با سرویس‌های Netflixمانند صنعت بازی نظیر Xbox Game Pass و EA Access نیز صحبت کرد.

"من دیگر رئیس بخش توسعه نیستم ولی به نظر چنین سرویس‌هایی وضعیت جالبی ایجاد کرده‌اند. اتفاقات و تغییرات بسیاری رخ داده و به واسطه همین اتفاقات وضعیت برای استودیو‌های کوچک‌تر نظیر ما بهتر شده است. اگر به بازی‌هایی که به بازیکن اجازه می‌دهند برای مدتی طولانی سرگرم شده و ساعت‌ها وقت را صرف محتویات بازی کنند نگاه کنید، متوجه می‌شوید که زیاد تفاوتی ندارد بازی چگونه توزیع و عرضه شود. اگر ما مشغول به ساخت بازی‌هایی بودیم که تجربه‌های تک‌نفره کوچک‌تری ارائه می‌دهند، آن موقع کمی نگران می‌شدم."

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.