یک فرد میلیونر قصد دارد یک مراسم 100 نفره‌ی Battle Royale را در یک جزیره‌ی خصوصی برگزار کند

Fortnite

با الهام گیری از عنوان‌های موفقی همچون Fortnite، PUBG و Apex Legends، شخصی به شدت پولدار به دنبال این است که جزیره‌ای خریداری کرده و یک بازی بتل رویال واقعی در آن برگزار کند.

به گزارش پردیس گیم، وب‌سایت معتبر IGN در یکی از آگهی‌های آنلاینی که در Hush Hush به ثبت رسیده، متوجه شده که فردی ناشناس به دنبال استخدام کسی است که توانایی طراحی محیط برای یک بازی بتل رویال 100 نفره را داشته باشد.

شرکت کنندگان از اسلحه‌های بادی استفاده خواهند کرد و شلیک‌ها توسط جلیقه‌های حساس به لمس دریافت می‌شوند. طبق برنامه‌ی فعلی این رقابت روزانه 12 ساعت به طول می‌انجامد و 3 روز ادامه پیدا می‌کند تا فقط یک شخص به عنوان آخرین نفر باقی مانده باشد. شرکت کنندگان می‌توانند در شب برای خود کمپ بزنند و غذا، وسایل و ابزار مورد نیاز برایشان فراهم می‌شود.

این مسابقه که هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده فعلاً در مراحل ابتدایی برنامه ریزی قرار دارد، پس هنوز اطلاعاتی درمورد نحوه‌ی ثبت‌نام برای آن یا جزئیات دیگر مثل اینکه این مسابقه در چه جزیره‌ای صورت می‌گیرد یا اینکه اقدامات و قوانین امنیتی‌ای چه خواهند بود مشخص نشده. در هر صورت، کسی که برای ساخت و طراحی این بازی استخدام شود تا 6 هفته روزانه 1500 پوند دریافت می‌کند. و برنده‌ی این رقابت 100,000 یورو به جیب می‌زند.

آرون هارپین، بنیان گذار سایت Hush Hush اظهار کرده؛ "بازی‌های بتل رویال طی چند سال گذشته به محبوبیت بی‌سابقه‌ای دست پیدا کرده‌اند و فرستنده‌ی آگهی ما یکی از طرفداران بزرگ این سبک است که می‌خواهد به بی‌خطرترین شکل ممکن آن را به واقعیت تبدیل کند. اگر رقابت‌های قهرمانی امسال موفقیت‌آمیز باشد، وی قصد دارد آن را تبدیل به مراسمی سالیانه کند که واقعاً هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد!"

طبق گزارشات IGN حامی این مراسم یک میلیونر ناشناس است؛ هویت وی هنوز مشخص نیست.