گزارش؛ مشکل اتصال به سرورهای Borderlands: GOTY Edition توسط Gearbox درحال بررسی است

گزارش؛ مشکل اتصال به سرورهای Borderlands: GOTY Edition توسط Gearbox درحال بررسی است

علاوه بر معرفی شدن Borderlands 3 که به تازگی و طی مراسم PAX East در چند هفته‌ی گذشته، یکی دیگر از عنوان‌های مورد توجه‌ای که از Gearbox Software نسیب بازیکنان شد از راه رسیدن Borderlands: Game of the Year Edition بود که با ویژگی‌های بصری بهبود یافته‌ی جدید نسخه‌ی اول این عنوان shooter-looter را به Xbox One، PS4 و PC بازگرداند. اگرچه، پس از عرضه مجدد این عنوان محبوب به نظر افرادی برای بازی کردن به شکل co-op با مشکلاتی مواجه هستند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، بعد از عرضه‌ی Borderlands: Game of the Year Edition طی هفته‌ی گذشته برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی، Gearbox Software طی به روزرسانی‌ای اعلام کرد که درحال بررسی این مشکل که بسیاری از بازیکنان را گرفتار کرده است. فعلاً، این استودیو اعلام کرده که «درحال حل کردن یک سری مشکلات» است تا به وسیله آن موجب بهبود تجربه‌ی بازیکنان شود، با اینحال تاریخ قطعی‌ای برای زمان در دسترس قرار گرفتن این بهبودهای بخش آنلاین مشخص نشده.

با وجود این مشکل، لااقل Gearbox تلاشش را می‌کند تا از طرفداران خود با ارائه‌ی Golden Keys رایگان دلجویی کند. این کد که در ادامه خبر و داخل متن توئیت قرار داده شده را می‌توانید داخل بازی وارد کرده و از لوت‌های اضافه آن استفاده کنید.

"درحال حاضر روی آپدیت‌هایی برای رفع مشکل اتصال به سرور Borderlands: Game of the Year کار می‌کنیم. به عنوان تشکر برای صبوری شما این Gold Keys را از ما داشته باشید؛

این کد برای PC/PS4/XB1 قابل استفاده است: WJCBB-5RRJK-9B3RJ-6XT3T-CBZBF "

Borderlands: Game of the Year Edition هم اکنون برای Xbox One، PS4 و PC در دسترس است.