آگهی شغلی Sucker Punch نشان می‌دهد که عنوان Ghost of Tsushima در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد

آگهی شغلی Sucker Punch نشان می‌دهد که عنوان Ghost of Tsushima در مرحله ابتدایی ساخت قرار دارد

عنوان اکشن ماجراجویی جهان آزاد Ghost of Tsushima یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های آینده PS4 است. اما به نظر می‌رسد که طرفداران برای تجربه این بازی جذاب باید حالا حالاها انتظار بکشند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، چند روز قبل آگهی شغلی جدیدی در وبسایت رسمی Sucker Punch منتشر شد که نشان می‌دهد استودیو توسعه‌دهنده Ghost of Tsushima به دنبال جذب یک نویسنده روایت جهت "کمک در خلق محتوای روایی درگیر کننده برای پروژه آینده" خود است. گزینه مورد تایید Sucker Punch بر روی "توسعه داستان، دیالوگ‌های بازی و روایت عمومی داستان" کار خواهد کرد. این نویسنده همچنین از نزدیک با طرحان محتوا جهت نگارش داستان ماموریت‌های بازی نیز همکاری خواهد داشت.

Sucker Punch همچنین به دنبال یک طراح نورپردازی جهت کار بر روی این بازی نیز می‌باشد. این طراح بر روی "خلق مکان‌های گرافیکی جذاب و خیره کننده" کار کرده و نورپردازی محیط‌ها را بررسی کرده و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را برطرف خواهد کرد. همچنین وظیفه "مشخص کردن و اصلاح محل پردازش نور در شهرها و مکان‌های بازی" نیز به عهده همین فرد است.

مسئولیت‌های نویسنده روایت در آگهی شغلی Sucker Punch:

• نگارش دیالوگ‌های با کیفیت در مدت زمانی محدود برای مجموعه‌ای از شخصیت‌هایی که در قرن 13 در ژاپن می‌زیسند (داستان Ghost of Tsushima در همین بازه و مکان اتفاق می‌افتد).

• کار با طراحان محتوا جهت نویسندگی مراحل یک عنوان جهان آزاد.

• همکاری در دیگر بخش‌های روایی شامل محتوای ثانویه بازی، دیالوگ‌های بداهه و نگارش محتوای خاص برای امور بازاریابی.

عدم وجود این مهره‌های تاثیرگذار در توسعه عنوانی که مدت‌ها پیش با یک نمایش گیم پلی طولانی معرفی شده، فقدان بزرگی به حساب می‌آید. شاید Ghost of Tsushima در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد. بدون بیانیه رسمی Sucker Punch، قطعا متوجه‌ این مسئله نمی‌شویم که یک طراح روایی چطور باید با تیمی از سازندگان که مدت‌ها پیش تشکیل شده، کار کند. شاید نویسنده جدید بازی قرار است تنها بر روی ماموریت‌های فرعی کار کند؟ این احتمال هم وجود دارد که این شخص جایگزین شخص دیگری شود که اخیرا استودیو را ترک کرده. به هر حال، همه اینها احتمال هستند و باید منتظر بمانیم و ببین که آیا Sucker Punch یا Sony واکنشی به این موضوع نشان می‌دهند یا خیر.