Eidos-Montréal: ما از عملکرد Shadow of the Tomb Raider بسیار خوشحال هستیم

Eidos-Montréal: ما از عملکرد Shadow of the Tomb Raider بسیار خوشحال هستیم

Shadow of the Tomb Raider در ماه سپتامبر سال 2018 منتشر شد و این بازی اولین نسخه‌ از سه گانه‌ی Tomb Raider بود که عمدتا توسط Eidos-Montréal توسعه یافت و Crystal Dynamics که بیشتر درگیر پروژه ساخت بازی Avengers بود کمتر در ساخت این بازی شرکت داشت. با این وجود این بازی که آخرین نسخه از این سه گانه بود توانست فروش 4.12 میلیون واحدی را تا پایان سال 2018 به دست بیاورد. در حالی که یاسوکا ماتسودا (Yusuke Matsuda)، رئیس Square Enix عنوان کرده بود که این بازی و همچنین Just Cause 4 فروش ضعیفی را تجربه کردند، اما به تازگی یکی از تهیه کنندگان Eidos-Montréal در همین رابطه نیز مصاحبه‌ای را انجام داده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت WCCFTech، او در این مصاحبه عنوان کرد که تمام توسعه دهندگان بازی از عملکردی که تا کنون این بازی داشته است بسیار خوشحال هستند. همچنین وی عنوان کرد که او در صورتی که نسخه‌ی دیگری از این مجموعه منتشر نشود بسیار سوپرایز خواهد شد.

"ما از عملکردی که Shadow of the Tomb Raider در زمینه‌ی کیفیت بازی و نقدهایی که دریافت کرده بسیار خوشحال هستیم. به همین دلیل نیز ما به عرضه‌ی بسته‌های الحاقی برای بازی ادامه می‌دهیم و از چنین موضوعی نیز بسیاری هیجان زده هستیم.

این مسئله که اگر بازی دیگری از این سری منتشر نشود، برای من بسیار عجیب و سوپرایز کننده خواهد بود. ما در هر حال حاضر درباره‌ی این که چه اتفاقاتی قرار است در آینده بیفتد صحبتی نمی‌توانیم بکنیم ولی من قطعا از این که چیزهای بیشتری را در آینده از این سری نشنویم بسیار سوپرایز خواهم شد"

تا کنون 6 بسته‌ی الحاقی با نام‌های The Forge، The Pillar، The Nightmare، The Price of Survival، TheSerpent’s Heart و همچنین بسته‌ی الحاقی The Grand Caiman که به تازگی عرضه شده، برای این بازی منتشر شده است. هفتمین و آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی نیز قرار است در تاریخ 23 ماه آوریل منتشر شود. بازی Shadow of the Tomb Raider هم اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.