راهنمای بازی Sekiro: Shadows Die Twice؛ قسمت دوم

در دومین قسمت از راهنمای بازی Sekiro: Shadows Die Twice به بررسی مناطق Hirata Estate و Ashina Castle و مناطق فرعی و باس‌های اختیاری آن می‌پردازیم. با پردیس گیم همراه باشید.

راهنمایی بازی Sekiro: Shadows Die Twice - قسمت دوم

بخش Hirata Estate در واقع سومین منطقه‌ای است که به آنجا وارد می‌شوید. در این مقاله سعی شده شما را در این منطقه راهنمایی کنیم.

راهنمای بازی Sekiro: Shadows Die Twice؛ قسمت اول – منطقه Ashina Outskirts

چگونه وارد Hirata Estate شویم

برای ورود به Hirata Estate باید زنگوله‌ای از یک پیرزن در منطقه Ashina Outskirts به‌دست آورید که بین Idolهای Outskirts Wall و Outskirts Wall قرار دارد. آن زنگوله را باید برروی مجسمه Buddha در منطقه ابتدایی Dilapidated Temple که درون ساختمان وجود دارد، قرار دهید.

بخش Dragonspring و Estate Path

از Dragonspring idol به مستقیم بپرید و به پایین بپرید. شما یک پل، رودخانه و روستا را می‌بینید. در جزیره‌ای کوچک در این رودخانه می‌توانید تاجری را درون یک دیگ پیدا کنید که به شما آیتم Scales را می‌فروشد.

به سمت پل بروید و با طی کردن مسیر آن و بالا رفتن از دیوار، Estate Path Idol را می‌بینید. از آنجا همچنان مسیر را ادامه دهید تا اینکه به یک دروازه می‌رسید. متاسفانه این دروازه قفل است و باید از سمت راست که سوراخ بزرگی برروی دیوار ایجاد شده، به راه خود ادامه دهید. سپس با گروهی از دشمنان مواجه می‌شوید که بعد از کشتن آن‌ها می‌توانید ابزار Flame Vent را برای دست چپ خود از درون آتشی که روشن کرده‌اند، پیدا کنید.

به جلو بروید تا اینکه به یک دوراهی می‌رسید. با رفتن به سمت چپ می‌توانید آن دروازه که قفل بود را باز کنید تا در صورت مرگ، دیگر مجبور نشوید همان مسیر قبلی را طی کنید. ضمنا قبل از اینکه به دروازه برسید، دوباره به سمت چپ بروید که برخی سربازان به خانه روستایی‌ها حمله کرده‌اند. آن‌ها را از میان بردارید و با باز کردن دَرِ یک کلبه، یک تبر را برای دست چپ خودت می‌یابید که پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از ادامه مسیر اصلی، آن‌ را در منطقه ابتدایی بازی بسازید. مسیر سمت راست، راه اصلی شماست و در این میان با دشمنانی سپر به‌دست مواجه خواهید شد که برای نابودی سپر آن‌ها باید از همان ابزار تبر دست چپ خود استفاده کنید. بعد از طی کردن مسیر کوتاهی دیگر، با مینی باس Shinobi Hunter Enshin of Misen مواجه می‌شوید. اول از همه دشمن معمولی که آتش در دست خود گرفته را مخفیانه بکشید و تیرکمان‌دار را هم از میان بردارید و دو دشمن دیگر هم در سمت راست حضور دارند که آن‌ها را هم باید از میان بردارید. بعد از انجام این کارها، فرار کنید تا این مینی باس شما را گم کند. حالا دوباره برگردید و از طریق علف‌های سمت چپ، به‌طور مخفیانه به پشت این مینی باس رفته و یک جان او را از بین ببرید. شکست وی همچنین یک Prayer Bead دیگر برای شما فراهم می‌کند.

پیشنهاد می‌شود برای شکست دادن او Skillای به نام Mikiri Counter را از طریق یک Idol آزاد کنید. اگر بخش Skill وجود ندارد، باید برگردید به منطقه Dilapidated Temple و با صحبت با مجسمه‌ساز درون ساختمان، دفترچه Skillها را به‌دست آورید. روش کار این Skill بدین شکل است که وقتی یکی از دشمنان قصد وارد کردن یکی از ضربات محکم خود را دارد (می‌توانید با آمدن نوشته ژاپنی قرمزرنگ در هنگام اجرای این ضربات متوجه آن‌ها بشوید)، قبل از اینکه ضربه خود را به شما بزند به سمت سلاحش Dodge کنید (کلید دایره در کنترلر PS4 و B در Xbox One) تا بخش زیادی از Postureاش از بین برود و همچنین ضربه محکمی به آن وارد کنید.

بخش Bamboo Thicket Slope

بعد از کشتن ابن باس، به Bamboo Thicket Slope Idol می‌رسید. سپس منطقه‌ای را می‌یابید که پر از دشمن است. پیشنهاد می‌کنیم به سمت چپ بروید و در آب بپرید. بعد از این کار، در آب به مسیر سمت راست شنا کنید تا بالاخره به یک خشکی می‌رسید. به آنجا بروید و می‌بینید که بوته‌ها یک مسیر مخفی را پنهان کرده‌اند، آن‌ها را با شمشیر خود کنار بزنید و مسیر را ادامه دهید تا با یک نینجا روبه‌رو شوید. بعد از شکست او، درون کلبه می‌توانید ابزار جدیدی برای دست چپ خود بیابید که برای جاخالی دادن ضربات دشمنان کارآمد است. اگر در شکست این نینجا یا پیدا کردن آن مشکل دارید، می‌توانید ویدیوی زیر را ببینید.

اکنون برگردید به همان بخش قبل و می‌توانید با قلاب‌گیری از دست دشمنان فرار کنید و برروی پل هم باز هم تعداد زیادی دشمن وجود دارند که در صورت مشکل در کشتن آن‌ها، باز هم می‌توانید از دست آن‌ها فرار کنید. هر طور که راحت‌تر هستید مسیر را ادامه دهید تا اینکه به منطقه آتش زده‌ای برسید و در کنار یک درخت، شخصیت Great Shinobi Owl، پدر شخصیت اصلی را مشاهده می‌کنید که با صحبت با او کلید مرموزی را به‌دست می‌آورید. بعد از به‌دست آوردن این کلید، در سمت چپ خود می‌توانید به سمت ساختمان بالا قلاب بگیرید و مسیر را همینگونه ادامه دهید تا به یک غار برسید که دشمنان زیادی در خارج از آن وجود دارد. با کشتن دشمنان، مسیر را به سمت غار ادامه داده تا به Main Hall Idol برسید. بعد از آن می‌توانید با ادامه راه خود دشمنان زیادی را ببینید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید با آن‌ها مبارزه کنید ولی قادر هستید تا با کشتن همان تیر کمان‌دار، به بالای ساختمان سمت راست آن قلاب بگیرید و با تعداد زیادی از دشمنان سر راه خود مبارزه نکنید. سپس به رودخانه‌ای می‌رسید که در آن سمتش مینی باس Juzou the Drunkard حضور دارد.

در رودخانه یک شخص هم حضور دارد که می‌توانید با آن صحبت کنید اما فعلا این را انجام ندهید تا به شما بگویم. اول از همه بروید به سمت مینی باس و تمام دشمنان معمولی را از میان بردارید. در ساختمان سمت چپ هم دو نفر حضور دارند که پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را هم بکشید چون وسط مبارزه ممکن است به‌طور تصادفی مزاحم شما شوند. حالا به سمت رودخانه بروید و سعی کنید از این باس فرار کرده تا شما را گم کند. اکنون برگردید و به‌طور مخفیانه، یک جان او را بگیرید. حال بعد از کشتن تمام دشمنان معمولی و گرفتن یک جان او، بروید با آن شخص کنار رودخانه صحبت کنید تا به کمک شما در مبارزه با این مینی باس بیاید. حال که حواس این مینی باس به سمت آن شخص مشغول است، از سمت پشت به او ضربه وارد کنید.

وارد ساختمان شوید و دشمنان را از میان بردارید تا به Hirata Audience Chamber Idol برسید. بعد از آن دوباره با همان پسرِ آن پیرزن که در Ashina Outskirts او را دیدید مواجه می‌شوید که با صحبت با او، آیتم Snap Seed را به‌دست می‌آورید. آیتم را از وی بگیرید و مسیر را ادامه دهید تا در آن اتاق یک در مخفی را پیدا کنید و سپس با آن کلید مرموزی که از پدر شخصیت اصلی گرفتید، دروازه را باز کنید تا با باس Lady Butterfly مواجه شوید.

شاید در اکثر نقدها و مقالات خوانده باشید که این باس، بسیار سخت است اما حقیقتا از نظر من یکی از ساده‌ترین باس‌های Sekiro Shadows Die Twice است. راز مبارزه در این باس، چنین است که اصلا فرصت نفس کشیدن به او ندهید. از همان ابتدا همان‌طور به او ضربه بزنید و وقتی او خواست وارد عمل شود، شما هم یک بار دفاع کنید و دوباره به ضربات خود ادامه دهید تا Postureاش بشکند و خیلی راحت بزنیدش. روال کار این‌طور است که شما چند ضربه به او می‌زنید (احتمالا 2 یا 3 مورد) و او هم سپس می‌آید تا ضربه بزند که باید دفاع کنید (L1 در PS4 و LB در Xbox One). وقتی کلمه قرمز رنگ ژاپنی را برروی صفحه دیدید، بپرید و دوباره به ضربات خود ادامه دهید. اصلا از او فاصله نگیرید و نگذارید که نفش بکشد! حتی وقتی به هوا می‌پرد، از ابزار خنجر پرتابی دست چپ خود استفاده کنید تا وی را به زمین بیندازید. در فاز دوم، او تعدادی دشمنان خیالی را احضار می‌کند که باید از همان آیتم Snap Seed برای از بین بردن آن‌ها استفاده کنید. به همین راحتی، یکی از باس‌هایی که به گفته خیلی‌ها سخت‌ترین باس این بازی است را شکست می‌دهید. متاسفانه ویدیوی مفصلی نتوانستم از این نحوه مبارزه پیدا کنم و خود من هم از مبارزه خودم فیلم نگرفته‌ام، پس ویدیوی کوتاه زیر را ببینید. توجه کنید که این اصلا باگ نیست و اگر به روشی که گفتم عمل کنید، همیشه همین‌طور می‌شود، در واقع راز اصلی مبارزات Sekiro همین است.

بخش Ashina Castle چهارمین منطقه در Sekiro Shadows Die Twice است. در ادامه قصد داریم در این بخش هم شما را راهنمایی کنیم و نحوه شکست باس‌های آن را به شما بگوییم.

بخش Ashina Castle Idol

از Ashina Castle Gate Idol در Ashina Outskirts به تنها مسیری که می‌بینید رفته و راه خود را ادامه داده و دشمنان را بکشید یا از دست آن‌ها فرار کنید تا اینکه با یک باس فایت اجباری به نام Blazing Bull روبه‌رو شوید.

وقتی که این باس به سمت شما می‌دود بهتر است به پشت آن Dodge کنید تا بتوانید چند ضربه به آن بزنید. گاهی اوقات هم او از ادامه حرکات خود می‌ایستد تا کمی استراحت کند و در این حالت هم بهتر است از پشت به او ضربه بزنید زیرا اگر روبه‌روی‌ آن باشید، حمله ناگهانی انجام می‌دهد که آسیب بالایی دارد. سعی کنید وقتی که حملات دویدن آن به سمت شما انجام می‌شود، جاخالی داده و دکمه ضربه در کنترلر (R1 در PS4 و RB در Xbox One) را نگه دارید تا حمله‌ای قوی به آن داشته باشید. بعد از شکست دادن آن می‌توانید دروازه را باز کرده و درست در جلوی شما Ashina Castle Idol وجود خواهد داشت.

بعد از آن با دو مسیر روبه‌رو می‌شوید که یکی از آن‌ها باید پله‌ها را به بالا بروید و دیگری هم به سمت چپ است که بر می‌گردید به همان بخش تمرینی بازی. فعلا همان مسیر راه پله‌ها را در پیش بگیرید که با مینی‌باس General Kuranosuke Matsumoto روبه‌رو خواهید شد. پیشنهاد می‌شود از ساختمان‌های اطراف بالا رفته و از همین طریق از پشت او در بیایید و به‌طور مخفیانه یک جان وی را بگیرید. سپس سربازهای اطرفش را از بین برده و سراغ مبارزه با آن بروید. مبارزه با این مینی باس بسیار راحت است و سعی کنید تا جایی که امکان دارد همان تکنیک مبارزه با Lady Butterfly را پیش بگیرید و ضرباتش را با دفاع کردن دفع کنید تا Postureاش بشکند. کشتن آن به شما یک Prayer Bead خواهد داد. بعد از این کار می‌بینید که دروازه جلوی شما باز نمی‌شود و بنابراین باید به پشت‌بام ساختمان آن بروید.

از همان ساختمان‌ها دوباره بالا بروید و به ساختمان‌های سمت راست پرش کنید و سپس تعدادی دشمن را برروی ساختمان‌ها می‌بینید که باید آن‌ها را ببینید و به بالاترین ارتفاع ممکن خود را برسانید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید با آن‌ها مبارزه نکرده و فرار کنید چون از بخشی به اینور تعداد آن‌ها بسیار زیاد می‌شود و کار دشوار خواهد شد. وقتی که در بالاترین حد در دسترس رسیدید، به سمت چپ بروید و می‌بینید که جایی از دیوار برای قلاب باز است. در آنجا شما صندوقی با یک Gourd Seed و همچنین Upper Tower – Antechamber Idol را پیدا خواهید کرد.

بخش Upper Tower Ashina Dojo

هنگامی که وارد این بخش می‌شوید، با نوع جدیدی از سامورایی‌ها که لباس آبی رنگ بلندی به تن دارند روبه‌رو خواهید شد. مبارزه با آن‌ها تقریبا سخت است و بنابراین پیشنهاد می‌شود رویکردی مخفیانه در این بخش در نظر بگیرید. بعد از بلند شدن از کنار Idol، بنشینید و از سمت راست پرده‌هایی که روبه‌روی‌تان است در پشت اولین سامورایی بروید و به‌طور مخفیانه آن را بکشید. بعد از باز کردن دَر، تعدادی سامورایی دیگر خواهید دید که آن‌ها را هم به‌طور مخفیانه می‌توانید از میان بردارید و سپس با یک درِ قفل دیگر روبه‌رو می‌شوید. اکنون باید به سمت راست و اتاقی که در آخر این قسمت می‌بینید رفته و سامورایی را به‌طور مخفیانه از میان بردارید. در اتاق سمت چپ آن، دو سامورایی دیگر حضور دارند که پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را بیخیال شده و به سوارخ دیواری که در بالای سَرِ شما قرار دارند قلاب بگیرید و مسیر را پیش ببرید. سپس از پشت همان دَرِ قفل شده در می‌آیید که تعداد زیادی از دشمنان در آن حضور دارند. بهتر است فرار کنید و از پله‌های قسمت بعد بالا رفته و در کنار Idol آن قسمت که Upper Tower – Ashina Dojo نام دارد استراحت کنید تا دشمنان شما را گم کنند.

یک بخش اختیاری: در همان ابتدا که با دَرِ قفل شده روبه‌رو می‌شوید، می‌توانید از آنجا به پایین بپرید و پس از مبارزه با دشمنان، با صندوقی حاوی ابزار Sabimaru روبه‌رو شوید. ضمنا یک مینی باس Chained Ogre دیگر در اواخر بازی در همین بخش حضور دارد (که فعلا آن را نمی‌بینید). این موضوع را به‌خاطر بسپارید.

بعد از این Idol، وارد اتاقی که روبه‌روی‌تان قرار دارد شوید تا با باس Ashina Elite – Jinsuke Saze مبارزه کنید. این باس آسیب زیادی می‌تواند با ضربات خود به شما وارد کند اما Posture ضعیفی داشته که می‌توانید آن‌ را به عنوان مزیت خود استفاده کنید. بهترین کار این است که در مقابله با این باس هم به آن امان ندهید و همان ابتدا که در حال آماده شدن است، به او ضربه وارد کنید و تا می‌توانید نگذارید نفس بکشد و ضرباتش را پرش و Dodge جاخالی دهید و Postureاش هم خیلی سریع از بین می‌رود. اگر این کار برای شما سخت است، می‌توانید از آن فاصله بگیرید و سپس به آن نزدیک شده و بعد به پشت آن Dodge کنید (دایره در PS4 و B در Xbox One) و ضربه بزنید و همین فرایند را تا آخر ادامه دهید.

جزئیات اضافه: یک مینی باس دیگر به نام Lone Shadow Vilehand در اواخر بازی در اینجا حاضر خواهد شد. این مورد را هم به یاد داشته باشید.

بعد از شکست دادن این باس، از پنجره اتاق آن خارج شده و به سمت بالا رفته تا با باس اصلی دیگری روبه‌رو شوید: Genichiro Ashina.

بخش Castle Tower Lookout – باس فایت Genichiro Ashina

بهترین تاکتیک برای مبارزه با او این است که فشار را از روی آن برندارید. همیشه شما باشید که به او حمله می‌کنید و پس از چند ضربه به آن که باعث می‌شود Postureاش آسیب ببیند، ضربه‌اش را دفع کنید و موقعی که به هوا می‌پرد هم به پشتش Dodge کنید و دوباره ضربات را شروع کنید. دفع کردن ضربات، کلید این مبارزه است. توجه کنید گاهی اوقات او قصد اجرای ضربات پرسرعت را می‌کند که پیشنهاد می‌کنیم در این صورت از آن فاصله بگیرید و وقتی کارش تمام شد، دوباره به سراغش بروید. وقتی این کار را انجام دهید، با فاز دیگر آن مواجه خواهید شد که ضربات متفاوتی دارد اما خوشبختانه فقط یک جان دارد. همان ابتدای فاز جدید، او یک حمله محکم (کلمه قرمز رنگ ژاپنی) را هدف قرار می‌دهد که می‌توانید به سمت خودش Dodge کنید (اگر Skill لازمش را داشته باشید که در همین راهنما و همین قسمت در بخش مینی باس ابتدایی Hirata Estate گفته بودیم). او چند ضربه رعدآسا دارد که به راحتی می‌توان جاخالی داد و سایر حرکاتش مثل فاز قبلیست و چندان دشوار نخواهد بود.

بعد از این‌ها Castle Tower Lookout Idol برای شما آزاد می‌شود.

بخش Upper Tower Kuro’s Room

در اتاق بعد از باس Genichiro، با Emma و Kuro صحبت کنید. با Kuro دوبار صحبت کنید و سپس به بررسی چراغ‌دان کنار او بپردازید. اکنون 3 بار دیگر با Kuro گفت‌وگو کرده تا شما را به سمت پنجره‌ای در گوشه‌ای از اتاق ببرد. او به شما می‌گوید که نشانه‌های دودی در سقف ساختمان‌ها برای مسیر شما وجود دارند، مطمئن شوید انقدر با او حرف بزنید که این را به شما بگوید. حالا از پنجره خارج شده و دودها را برای یافتن Isshin Ashina دنبال کنید (تصویر پایین، اتاق این شخصیت را نشان می‌دهد).

اگر آیتم Isshin’s Letter را به جای خود Isshin در آن اتاق پیدا کردید، پس این بدان معناست که به اندازه کافی با Kuro صحبت نکرده‌اید. در این صورت به اتاق Kuro برگردید و با آن تا زمانی که شما را تا سمت پنجره همراهی کند صحبت کنید. فقط این کار باعث Spawn شخصیت Isshin می‌شود.

با Isshin صحبت کنید و به اتاق Kuro برای گفت‌وگو با Emma بازگردید. Emma از Dilapidated Temple ناپدید می‌شود اما اکنون در این اتاق می‌توانید به او Gourd Seeds بدهید تا میزان سلامتی شما را ارتقا دهد. صحبت با Isshin Ashina همچنین برای رفتن به منطقه Senpou Temple, Mt. Kongo اجباری است که از طریق Abandoned Dungeon به آن دسترسی خواهید یافت.

وقتی به اتاق Kuro برمی‌گردید، مطمئن شوید که کلید Gun Fort Shrine را هم برداشته باشید زیرا برای منطقه Sunken Valley الزامی است.

ماموریت اصلی ما در این منطقه هم به اتمام رسیده اما هنوز بخش‌های فرعی و باس‌های غیر الزامی را شکست نداده‌ایم.

بخش Old Grave (منطقه اختیاری)

به Upper Tower – Antechamber idol برگشته و در داخل اتاق بعدی آن هم به پایین بروید. در طبقه پایین، ابزار Sabimaru برای دست چپ شما وجود دارد که بسیار قوی است و یک دروازه هم در هر دو طرف برای باز کردن دیده می‌شوند. دروازه نزدیک به صندوق Sabimaru را باز کرده تا به یک بخش فرعی و دریاچه برسید. در سمت راست، یک دشمن نیزه‌دار حضور دارد. از او رد شوید تا Old Grave idol را پیدا کنید.

از Idol می‌توانید از صخره به پایین بپرید و وارد ساختمانی با سقفِ از بین رفته شوید. درون این ساختمان، تاجری را می‌یابید که مهارت بسیار قدرت‌مند Anti-Air Deathblow را به شما می‌فروشد. با استفاده از این مهارت می‌توانید دشمنانی که به هوا می‌پرند را با یک ضربه از بین ببرید. سایر قسمت‌های این بخش را جست‌وجو کنید تا آیتم‌های مختلفی به‌دست آورید.

بخش Old Serpent Shrine

از Old Grave idol، به سمت دشمن نیزه‌دار رفته و سپس در سمت راست یک پل خواهید دید که دشمنانی در آنجا حضور دارند و شما می‌توانید حرف‌های آن‌ها را بشنوید اما همچنین قادر به رد شدن از آن‌ها هستید. اینگونه به منطقه‌ای با بوته‌های زیاد و میمون‌های بسیار زیاد خواهید رسید. میمون‌ها را از میان بردارید تا به Old Serpent Shrine Idol برسید. قسمت بعدی مربوط به Sunken Valley می‌شود اما این منطقه سطح بالایی است که زمانی دیگر به آن می‌رویم. فعلا بیایید سایر بخش‌های Ashina Castle را جست‌وجو کنیم.

بخش Ashina Reservoir

به Ashina Castle idol برگردید (اولین Idol در این منطقه). این بار از پله‌ها بالا نرفته و به سمت چپ بروید و دروازه‌های بزرگ آنجا را باز کنید. سپس به پایین بپرید و Ashina Reservoir idol را جلوی خود خواهید دید.

این منطقه‌ای است که دو دشمن پتک‌دار و تفنگ‌داران زیادی در آن حضور دارند. نظر من را بخواهید، بیخیال آن‌ها بشوید. همچنین دو مینی باس به نام‌های Seven Achina Spears – Shikibu Toshikatsu Yamauchi و Lone Shadow Longswordman حضور دارند.

ابتدا به سراغ Seven Achina Spears – Shikibu Toshikatsu Yamauchi می‌رویم که کاملا اختیاری است اما Prayer Bead برای افزایش بار سلامتی شما می‌دهد. این باس را می‌توانید در سمت راست دشمنان پتک‌دار و پله‌هایی که به سمت بالا می‌روند پیدا کنید. بهترین روش برای رویارویی با او، این است که پله‌ها را بالا نرفته و در واقع وقتی از دروازه‌ این بخش وارد شدید، همین‌طور مسیر را مستقیم بروید تا اینکه به دره برسید و در سمت راست می‌بینید که می‌توان از طریق دیوار و قلاب‌گیری، به پشت‌ سر این باس درآمد و یک جانش را گرفت. به دشمنان اهمیتی ندهید چون شما را گم می‌کنند. این باس میزان سلامتی بالایی دارد پس بهترین راه برای غلبه بر او، شکستن Posture یعنی حملات سریع و دفع ضربات او است.

اکنون می‌رویم تا کار Lone Shadow Longswordman را یک‌سره کنیم. از Ashina Reservoir idol به سمت چپ بروید و برروی شاخه‌های درختی که می‌بینید قلاب‌ بگیرید و از دیوارها بالا بروید و اینگونه بین تفنگ‌دار و طبل‌زن قرار می‌گیرید. طبل‌زن را از میان بردارید و در پشت سر او رفته و سمت راست را ببینید تا متوجه یک شاخه درخت دیگر بشوید. اکنون یک چاه قدیمی را خواهید دید که این مینی‌باس در آنجا حضور دارد. بهتر است وارد این چاه نشوید و به جلوتر رفته تا از بالای سرش به‌طور مخفیانه، یک جانش را بگیرید. نحوه مبارزه با این مینی‌باس را پیش از این توضیح داده بوده‌ایم. بعد از این مینی باس، می‌توانید وارد Ashina Depths شوید که منطقه سطح بالایی است و برای بعد نگهش می‌داریم.

بخش Abandoned Dungeon Entrance

دوباره به Ashina Castle idol برگردید و در پل پشت‌سر خود با پیرزنی که می‌بینید صحبت کنید. او به شما اشاره می‌کند که به کجا بروید. از طریق قلاب به آنجا رفته و بعد از پل آن بخش به Abandoned Dungeon Entrance می‌رسید که مسیر اصلی و درست داستانی بعدی است که باید پیش بگیریم. فعلا این راهنمایی را تا همینجا نگه می‌داریم.

راهنمای بازی Sekiro: Shadows Die Twice؛ قسمت اول – منطقه Ashina Outskirts

پردیس‌گیمی‌های عزیز به پایان قسمت دوم از راهنمای بازی Sekiro: Shadows Die Twice رسیدیم؛ بزودی با قسمت‌های بعدی و آموزش سایر مناطق بازی همراه شما خواهیم بود 😉