تماشا کنید: از تاریخ عرضه‌ی Remnant: From the Ashes با انتشار تریلری رونمایی شد + تصاویر و اطلاعات جدید بازی

تماشا کنید: از تاریخ عرضه‌ی Remnant: From the Ashes  با انتشار تریلری رونمایی شد + تصاویر و اطلاعات جدید بازی

Remnant: From the Ashes عنوان بعدی استودیوی Gunfire Games که پیش از این بر روی Darksiders 3 کار کرده بود، می‌باشد که Panic Button نیز به آن‌ها در این راه کمک کرده است. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، توسعه‌دهندگان تایید کرده‌اند که این شوتر سوم شخص بقا در تاریخ 29 مرداد 1398 بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. به همین مناسبت، تریلری نیز با عنوان "آیا می‌توانی دوام بیاوری" به اشتراک گذاشته است که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

علاوه بر این، سازندگان اطلاعاتی را درباره‌ی ویژگی‌های بازی منتشر کرده‌اند. Remnant: From the Ashes از بخش چند نفره با حداکثر 3 بازیکن پشتیبانی می‌کند و این کار از طریق میزبانی یکی از بازیکنان و اتصال به او انجام می‌شود. البته، به اتمام رساندن بازی به تنهایی نیز امکان‌پذیر است، اما سازندگان گفته‌اند که انجام این کار کمی سخت‌تر است. نسخه‌ی نهایی بازی در زمان عرضه شامل 100 نوع دشمن مختلف و 20 باس می‌باشد که همگی آن‌ها تاکتیک‌ها و حملات مختلفی دارند. پیشرفت در بازی بر مبنای ادوات و وسایل خواهد بود اما اشیاء نباید کهنه شوند، زیرا جهان‌های بازی و آیتم‌هایی که در آن‌ها هستند به صورت تصادفی می‌باشند. آقای "دیوید آدمز" که یکی از موسسین Gunfire Games می باشد، گفته است:" Remnant: From the Ashes یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های استودیو می‌باشد، به این دلیل که چگونگی بازی با طراحی به صورت سنتی را به چالش می‌کشد تا ویژگی و نشانه‌ی بازی یعنی محیط‌هایی که به صورت پویا ایجاد شده‌اند را خلق کند. من فکر می‌کنم که تیم سازنده، عنوانی را خلق کرده‌اند که بازیکنان را با گان‌پلی مهیج، ارزش تکرار نامحدود و رازهای زیادی که برای کشف شدن در بازی قرار گرفته‌اند، آن‌ها را هیجان‌زده خواهد کرد."

هم‌چنین، "یوم ایم" که معاون ارشد کمپانی ناشر یعنی Perfect World Entertainment است، نظر خود را درباره‌ی بازی اینگونه بیان کرده است:"بینش و ایده‌ی Gunfire برای یک شوتر سوم شخص بقا با گیم‌پلی‌ای لحظه به لحظه‌ی آن هیجان‌انگیز است، چیزی بود که ما می‌دانستیم باید کمک کنیم تا به واقعیت تبدیل شود. Remnant: From the Ashes تجربه‌ای جدید را در سناریوهای مبارزات چالش‌برانگیز و گیم‌پلی کوآپ اکشن بقای ارزشمند، به ارمغان خواهد آورد."

هم‌چنین، تصاویر جدیدی نیز از بازی به اشتراک گذاشته شده‌اند که آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید. جهت تماشا با کیفیت اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید.