گزارش: Dragon Age 4 دارای عناصر “خدمات آنلاین” خواهد بود؛ بازی شباهت زیادی به Anthem ندارد

گزارش: Dragon Age 4 دارای عناصر آنلاین خواهد بود؛ بازی شباهت زیادی به Anthem ندارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamesradar، بر اساس گزارشی جدید از وبسایت Kotaku، یکی از توسعه‌دهندگان ناشناس استودیوی Bioware گفته است که در ابتدا قرار بود تا Dragon Age 4 در ابعاد کوچکتری نسبت به نسخه‌ی Inquisition ساخته شود، اما از نظر حق انتخاب دادن به بازیکنان، پیروان، فعالیت‌ها و عمق، بزرگتر از آن باشد. طوری که شایعه شده است، نسخه‌ی چهارم این فرنچایز نام‌آشنا، در طول توسعه‌ی طولانی مدت Anthem، ریبوت(دوباره ساختن) شده و نسخه‌ای که در نهایت انتخاب و نمایان شده است، بیشتر به عناصر "خدمات آنلاین" تکیه می‌کند؛ موضوعی که بازی‌های کمپانی ناشر یعنی EA بخاطر آن شناخته می‌شوند. هر چند که تعداد زیادی از سازندگان بدون اسم تاکید دارند که بازی "Anthem با حضور اژدهایان" نخواهد بود. یکی از توسعه‌دهندگان به Kotaku کفته است:

"ایده این بود که Anthem یک بازی تمام آنلاین باشد. با وجود احتمالِ آزمایش کردن بخش‌های آنلاین در Dragon Age و Mass Effect، اما این کار باعث نمی‌شود تا ساختار این فرنچایزها تغییر کرده و تعریف جدیدی از آن‌ها داده شود. فکر نمی‌کنم که شما شاهد این باشید که ما، این دو فرنچایز را به طور کامل تغییر دهیم."

ظاهرا، بخش چند نفره‌ی منتسب به Dragon Age 4، دارای عناصر متفاوتی از دنیای مشترک Anthem می‌باشد. ویژگی‌های گزارش شده شامل همراه‌هایی که توسط بازیکنان کنترل می‌شوند، پشتیبانی اتفاقی و تصادفی و ماموریت‌های تکامل یافته‌ی جهانی که تحت تاثیر انتخاب بازیکنان قرار می‌گیرند، نه فقط انتخاب شما، می‌باشد. پیش از این، مدیر ارشد استودیوی Bioware یعنی "کیسی هادسن" گفته بود که علی‌رغم "عناصر زنده" Dragon Age 4 مانند نسخه‌های قبل بر روی داستان و شخصیت‌ها تمرکز خواهد داشت. از اخبار مربوط می‌توان به شایعه: DRAGON AGE 4 با دیتابیس ANTHEM ساخته می‌شود، اشاره کرد. هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این عنوان مشخص نشده‌اند.