جدول هفتگی پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا: با سقوط Yoshi و Sekiro عنوان The Division 2 به صدر جدول بازگشت

جدول هفتگی پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا: The Division 2 سرانجام صدرنشین شد

عنوان The Division 2 پس از سه هفته سرانجام توانست بار دیگر صدر جدول هفتگی فروش فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا را به تصاحب خود در آورد. این جایگاه در دو هفته گذشته به ترتیب در اختیار Sekiro: Shadows Die Twice و Yoshi's Crafted World بود اما در هفته‌ای که 6 آوریل به اتمام رسید، این شوتر جدید Ubisoft برای PS4 ،Xbox One و PC بود که موفق شد به جایگاه اول بازگردد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، اطلاعات Chart-Track نشان می‌دهد که دومین عنوان پروفروش بریتانیا در هفته‌ای که گذشت FIFA 19 بوده است. این هفته جدیدترین ماجراجویی کنسول Switch یعنی Yoshi's Crafted World نیز به جایگاه سوم سقوط کرد و جایگاه چهارم نیز در اختیار Mario Kart 8 Deluxe قرار گرفت و Sekiro: Shadows Die Twice نیز با دو پله جایگاه پنجم را بدست آورد.

باقی نام‌های حاضر در جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا در هفته گذشته، عناوینی آشنا هستند و تنها نام یک بازی جدید در میان 40 عنوان پرفروش این هفته به چشم می‌خورد. این بازی انحصاری کنسول Nintendo Switch یعنی Super Dragon Ball Heroes: World Mission است که کار خود را در هفته عرضه با تصاحب جایگاه 26 ام شروع کرده است.

در ادامه شاهد لیست 10 بازی پرفروش این هفته در بریتانیا باشید. لازم به ذکر است که این جدول آمار فروش فیزیکی بازی‌ها را شامل نمی‌شود.

1. The Division 2
2. FIFA 19
3. Yoshi's Crafted World
4. Mario Kart 8 Deluxe
5. Sekiro: Shadows Die Twice
6. Red Dead Redemption 2
7. The Lego Movie 2 Video Game
8. Grand Theft Auto V
9. New Super Mario Bros. U Deluxe
10. Super Smash Bros. Ultimate