ماد جدید عنوان Sekiro: Shadows Die Twice با کمتر کردن سرعت بازی آن را آسان‌تر می‌کند

ماد جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice بازی را آسان‌تر می‌کند

به تازگی یکی از بازیکنان عنوان جدید استودیو From Software یعنی Sekiro: Shadows Die Twice با طراحی یک ماد جدید، ده‌ها گزینه و انتخاب گرافیکی مختلف به بازی اضافه کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بازی را به نوعی برای خود آسان‌تر کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، این ماد در اصل فریم‌ریت بازی را از حالت قفل در آورده و چندین ویژگی دیگر را در کنار آن به بازی می‌کند که همین‌ها سبب می‌شوند به نوعی بازی آسان‌تر شود. در آخرین نسخه از این ماد، بازیکنان می‌توانند سرعت عملکرد خود و در کل دنیای بازی را کم‌تر کنند که همین سبب می‌شود مبارزه با دشمنان آسان‌تر شود و بتوان راحت‌تر با حمله‌کردن و دفاع در مقابل حملات دشمنان، Posture آن‌ها پر کرده و شکست‌شان داد.

علاوه بر این، این ماد نرخ فریم بازی را از حالت محدود و قفل درآورده، پشتیبانی از مانیتورهای عریض 21/9 را به بازی اضافه کرده، حالت بدون مرز را برای بازیکنان فراهم کرده، 2 ویژگی GSync و Freesync را در دسترس بازیکنان قرار داده و چیزهایی مخفی نظیر مقدار کشتن و مردن بازیکن را نشان می‌دهد.

به بیان دیگر، اگر Sekiro: Shadows Die Twice را برروی PC تجربه می‌کنید، بهتر است این ماد را نصب کنید؛ حتی اگر قصد آسان‌تر کردن بازی را هم ندارید.

شما می‌توانید این ماد را از طریق این لینک دانلود نمایید. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.