Remedy؛ امیدواریم اولین بسته‌ی گسترش دهنده Control در زمستان 2019 عرضه شود

Remedy؛ امیدواریم اولین بسته‌ی گسترش دهنده Control در زمستان 2019 عرضه شود

بازی مورد انتظار Control، ساخته‌ی بعدی استودیوی Remedy، سازنده‌ی عنوان‌هایی مثل سری Max Payne و Alan Wake هنوز منتشر نشده، با اینحال سازندگان از حالا نقشه‌های خود را برای محتویات پس از عرضه آماده کرده‌اند. از قبل می‌دانیم که این بازی پس از روز انتشار خود، دو بسته‌ی الحاقی دریافت خواهد کرد ولی طبق گفته‌های مدیر ارتباطات استودیو آقای توماس پوها به نظر می‌رسد به روزرسانی‌های دیگری نیز ما بین بازی اصلی و بسته‌های گسترش دهنده خواهیم داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamingbolt، پوها حین مصاحبه با VG247؛ "قرار است دو بسته‌ی الحاقی داشته باشیم و یک سری محتویات دیگر نیز در فاصله منتشر شدن بسته‌ها خواهیم داشت."

وی همچنین درمورد امیدواری خود درباره بازه‌ی زمانی اولین بسته‌ی الحاقی که Remedy در اصل برای اواخر 2019 در نظر گرفته و اینکه ترس‌های بازیکنان درمورد کم شدن محتویات بازی اصلی برای جای داده شدن در بسته‌های الحاقی را می‌داند و درک می‌کند صحبت کرد.

"فکر می‌کنم قبلاً هم گفته‌ام که هدفمان برای بسته‌ی اول زمستان 2019 است، پس احتمالاً نزدیک همین تاریخ خواهد بود. این را هم می‌دانیم که مردم نگران این موضوع هستند که ممکن است به خاطر این بسته‌ها از محتویات بازی اصلی کم کرده باشیم. جای نگرانی نیست، چیزی کم نشده."

Control پنجم شهریور ماه برای Xbox One، PlayStation 4 و PC منتشر می‌شود (به عنوان انحصاری زمانی در Epic Game Store). می‌توانید برای آشنایی بیشتر با شخصیت اصلی و مشاهده مزایای پیش خرید این ویدئوها را تماشا کنید.