گزارش: به نظر می‌رسد که نسخه‌ی بعدی فرنچایز Assassin’s Creed در عصر وایکینگ‌ها جریان دارد

گزارش: به نظر می‌رسد که نسخه‌ی بعدی فرنچایز Assassin’s Creed در عصر وایکینگ‌ها جریان دارد

با وجود اینکه دنباله‌ی مجموعه‌ی Assassin's Creed در سال 2019 منتشر نخواهد شد، به نظر می‌رسد احتمالا فهمیده باشیم که این نسخه به چه ناحیه و زمانی سفر خواهد کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در ابتدای این هفته، کانال یوتیوب JorRaptor متوجه پوستری در جدیدترین ساحته‌ی Ubisoft یعنی The Division 2 شد که به ادامه‌ی سری بازی Assassin's Creed اشاره دارد. پوستر مذکور که در نقاط مختلف جهان این شوتر سوم شخص پراکنده شده‌ است، شخصیتی را نشان می‌دهد که شیئی را در دستان خود نگه‌داشته است که شبیه به یکی از قطعات عدن(بهشت) می‌باشد؛ آیتم‌های نمادینی که در مجموعه‌ی Assassin's Creed نقش مهمی داشته‌اند. در بالای این پوستر، عبارت "والهالا"(Valhalla) به چشم می‌خورد که ناحیه‌ای است در افسانه‌ها و اسطوره‌شناسی نورث و هم‌چنین، با فرهنگ وایکینگ‌ها در ارتباط می‌باشد.

در حالی که این اطلاعات خود گویا می‌باشند، وبسایت Kotaku اعتبار بیشتری به این نظریه بخشیده است. در گزارشی جدید که اوایل امروز منتشر شد، این نشریه گفته است 2 منبع مختلف تایید کرده‌اند که نسخه‌ی بعدی Assassin's Creed در عصر وایکینگ‌ها جریان خواهد داشت. وبسیات Kotaku این اطلاعات را ماه‌ها پیش از اینکه پوستر مذکور در The Division 2 دیده شود، به دست آورده بود. علاوه بر این، دنباله‌ی Assassin's Creed با نام رمزی Kingdom شناخته می‌شود و جزئیات دیگری به غیر از محیط و فضای بازی، در دسترس قرار نگرفته است.

جای تعجب ندارد که نورس و میدگارد به عنوان مقصد بعدی این فرنچایز قدیمی انتخاب شده‌اند، زیرا دنیایی غنی و پر از محیط‌های گوناگون و متنوع می‌باشند. جدیدترین بازی از این مجموعه، نسخه‌ی ارتقایافته‌ی Assassin's Creed 3 می‌باشد که نقدها و نمرات آن را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.