Super Meat Boy Forever به عرضه در ماه آوریل نخواهد رسید

Super Meat Boy Forever به عرضه در ماه آوریل نخواهد رسید

عنوان Super Meat Boy Forever بار دیگر تاخیر خورد اما خوشبختانه این تاخیر ظاهرا کوتاه مدت خواهد بود.

در حالی که به نظر می‌رسید دنباله عنوان دوست داشتنی Super Meat Boy برای عرضه در ماه جاری میلادی برنامه‌ریزی شده اما ظاهرا دیگر چنین نیست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، استودیو سازنده این بازی یعنی Team Meat امروز در Twitter تایید کرد که عرضه عنوان Super Meat Boy Forever در ماه آوریل 2019 منتفی است. این سازنده هنوز تاریخ جدیدی را برای عرضه این بازی تعیین نکرده اما تایید کرده که این تاخیر طولانی مدت نخواهد بود. با عرضه تریلر جدید Super Meat Boy Forever تاریخ عرضه قطعی بازی نیز اعلام خواهد شد.

Team Meat در بیانیه اعلام تاخیر در عرضه Super Meat Boy Forever اعلام کرده که آنها می‌توانستند با پرکاری بازی را به عرضه در ماه آوریل برسانند اما ترجیح دادند که اینکار را انجام ندهند. از آنجا که ناشر و سازنده بازی به طور همزمان استودیو Team Meat است، آنها این احتیار را دارند که بدون محدودیت در مورد بازی خود تصمیم‌گیری کنند.

"می‌توانستیم با قربانی کردن ذهن، جسم و زندگی اجتماعی خود بازی را به عرضه در آوریل 2019 برسانیم اما اینکار احمقانه است. ما آنقدر خوش اقبالیم که می‌توانیم بر نحوه کار کردن خود اختیار داشته باشیم و به همین دلیل ترجیح دادیم که عجله نکنیم."

در حالی که تاخیر در عرضه بازی‌های مورد انتظار هرگز خوشایند نبوده اما این تاخیرها همواره به ارتقا کیفیت محصول نهایی کمک کرده است. از سوی دیگر تاخیر Super Meat Boy Forever ظاهرا طولانی نخواهد بود.
Super Meat Boy Forever برای PS4 ،Xbox One ، Xbox One ،iOS ،Android و PC (از طریق Epic Games Store) عرضه خواهد شد. به گفته Team Meat بازی پس از عرضه بسته الحاقی نیز دریافت خواهد کرد.