شایعه: نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 به زودی معرفی خواهد شد؛ بازی در انحصار فروشگاه Epic خواهد بود

شایعه: نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 به زودی معرفی خواهد شد؛ بازی در انحصار فروشگاه Epic خواهد بود

همان‌طور که می‌دانید آخرین ساخته Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون تنها برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One قابل بازی است و بازیکنان بسیاری خواهان آمدن این بازی برروی پلتفرم PC هستند. اگرچه Rockstar هنوز هیچ صحبتی در رابطه با این موضوع نکرده ولی بسیاری عقیده دارند که Red Dead Redemption 2 سرانجام برروی PC عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، به تازگی شایعه‌ای از طریق وبسایت 4Chan منتشرشده که نشان می‌دهد نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 2 اردیبهشت معرفی خواهد شد و در تاریخ 28 تیر نیز به صورت انحصاری از طریق فروشگاه Epic در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در نظر داشته باشید که منبع این شایعه وبسایت 4Chan‌ است و حتی با وجود اینکه شایعه‌های منتشرشده توسط این سایت در رابطه با Borderlands 3 بعدا تبدیل به حقیقت شدند، نمی‌توان تا زمان اعلام رسمی از سوی Rockstar، عرضه Red Dead Redemption 2 برروی PC را درست دانست و به آن تکیه کرد.

شایان ذکر است که Take-Two هم‌اکنون نیز برای عرضه Borderlands 3 قراردادی انحصاری را با فروشگاه Epic Games امضا کرده است. اگرچه برخلاف Borderlands 3 و قرارداد 6ماهه، طبق این شایعه Red Dead Redemption 2 برای همیشه در انحصار Epic Games خواهد بود.

فردی که این شایعه را منتشرکرده هم‌چنین ادعا داشته طبق قراردادی میان Epic Games و Take-Two،‌ تمامی حق و حقوق و سود حاصل از عرضه DLC‌های بازی برروی PC به ناشر خواهد رسید.

باری دیگر یادآوری می‌کنیم که تمامی این حرف‌ها شایعه بوده و تا اعلام رسمی از سوی Rockstar و Take-Two، نمی‌توان به درست‌بودن آن‌ها تکیه کرد.

نظر شما چیست؟ آیا تا چند ماه دیگر می‌توانیم به تجربه Red Dead Redemption 2 برروی PC بپردازیم؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.