شایعه: Dragon Age 4 با دیتابیس Anthem ساخته می‌شود

شایعه؛ Dragon Age 4 با دیتابیس Anthem ساخته می‌شود

در میان مشکلات بسیار Anthem، یکی از مقاله‌هایی که در توسط جیسون شریر (Jason Schreier) از وب‌سایت Kotaku منتشر شده که توضیحاتی درباره‌ی روند توسعه و اینکه چطور همه‌چیز اشتباه پیش رفت فراهم نمود. با اینکه در اواسط 2012 برای اولین خبر توسعه یافتن این عنوان منتشر شد، Anthem در اصل طی 18 ماه پایانی قبل از روز عرضه واقعاً در دست ساخت قرار داشته. با توجه به استقبال از بازی‌های قبلی، حالا نگرانی‌ها بر این است که Dragon Age 4 نیز به همین سرنوشت شوم دچار خواهد شد یا خیر.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamingbolt، به نظر می‌رسد که BioWare از اشتباهات در فرایند توسعه‌ی Anthem درس گرفته. به جای اینکه از ابتدا شروع کنند، اینطور که پیداست Dragon Age 4 بر اساس همان دیتابیسی ساخته می‌شود که عنوان قبلی این استودیو ساخته شده. شریر گزارش داده که این بخشی از یک استراتژی جدید است و اینکه اطلاعات بیشتر درمورد این عنوان در "آینده نزدیک" منتشر می‌شود.

همچنین یکی از اعضای سابق تیم اظهار کرده؛ "به نظرم Anthem پس گردنی‌ای بود که ریاست BioWare لازم داشت تا بالاخره متوجه شود چطور توسعه‌ی بازی‌ها تغییر پیدا کرده. نمی‌شود خیلی راحت از اول شروع کرده و بدون پیدا کردن خوش گذرانی بازی به جلو حرکت کنید. این دیگر جوابگو نیست." با اینکه Anthem مشکلات عمده‌ای دارد، امیدها بر این است که بهبود دادن دیتابیس فعلی بتواند منجر به توسعه‌ی روان‌تر و بهتر Dragon Age 4 شود.

درحال حاضر، هنوز تاریخ انتشاری برای Dragon Age بعدی مشخص نشده. در مراسم The Game Awards 2018 اولین تیزر آن را دیدیم و "تریلر" منتشر شده اصلاً قرار نبوده به نمایش در بیاید. می‌توانید خبر کامل را در gamingbolt مشاهده کنید.