مدیرعامل GameStop: شرکت‌های Sony و Microsoft احتمالا در سال جاری کنسول‌های جدید خود را معرفی خواهند کرد

Gamestop

راب لوید، مدیر عامل فروشگاه GameStop معتقد است که نسل بعدی کنسول‌های Microsoft و Sony احتمالا در سال میلادی جاری معرفی و عرضه می‌شوند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت Gamespot لوید پیش‌بینی خود درباره شرایط کنسول‌های بازی نسل هشتم و نهم را اینگونه بیان کرد:

"با احترام با سخت‌افزار‌های جدید، هرچقدر که پایان این نسل از کنسول‌های PlayStation و Microsoft نزدیک می‌شویم، با توجه به انتظار‌ات برای عرضه کنسول‌های خلاقانه نسل بعد، باید انتظار کاهش درخواست‌ها برای خرید کنسول نسل حاضر را داشته باشیم."

لویید به طور مشخص درباره عناصر تجاری که GameStop با تحلیلگران به منظور تولید محتوا در سال 2019 به اشتراک گذاشته صحبت کرد. لویید همچنین اشاره کرد که Microsoft و Sony ممکن است کنسول‌های جدید خود را در سال جاری معرفی و یا حتی عرضه کنند.

در حال حاضر شایعاتی مبنی بر معرفی یک یا چند کنسول‌ جدید Microsoft در مراسم E3 وجود دارند. اگرچه Sony در این رویداد حضور ندارد اما این شرکت نیز در حال حاضر بر روی کنسول بعدی خود کار می‌کند. در این بین Nintendo نیز ممکن است چندین مدل جدید از کنسول Switch را در E3 2019 معرفی و در فاصله کوتاهی عرضه کند.

در خبر دیگری از GameStop این خرده فروشی اعلام کرده است که در سال گذشته ضرری 673 میلیون دلاری را محتمل شده است. با این وجود با توجه به تلاش‌ها برای کاهش هزینه‌ها و افزایش سود سالیانه، GameStop نسبت به آینده فروشگاه خوش بین است.