تاریخ انتشار Borderlands 3 تایید شد؛ نسخه PC در انحصار زمانی فروشگاه Epic خواهد بود + تریلر جدید

تاریخ انتشار Borderlands 3 تایید شد؛ نسخه PC در انحصار زمانی فروشگاه Epic خواهد بود

2K Games و Gearbox اعلام کردند بازی Borderlands 3 در روز 13 سپتامبر (22 شهریور) برای 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد. با توجه به بیانیه رسمی سازندگان، نسخه PC این بازی به‌طور موقت در انحصار فروشگاه Epic قرار می‌گیرد و در آوریل سال 2020 (فروردین 99) برای سایر فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، همچنین اعلام شد Borderlands 3 به‌طور کامل از قدرت سخت‌افزارهای قوی PC استفاده می‌کند و برای کارت گرافیک‌های AMD Radeon و پردازنده‌های Ryzen بهترین بهینه‌سازی و عملکرد را دارد.

دیوید اسمایلر به عنوان رئیس 2K گفت:

"جامعه گیمینگ PC همیشه بخش مهمی از موفقیت سری Borderlands بوده و هیجان‌زده‌ایم تا با Epic برای عرضه این بازی برروی این پلتفرم که مخاطبان آن مدام در حال رشد و افزایش هستند، همکاری کنیم. ماموریت ما علاوه بر خلق سرگرم کننده‌ترین و جذاب‌ترین تجربه، این است که پلتفرم‌های جدید را بپذیریم که به ما در رشد مخاطبان Borderlands 3 کمک می‌کنند."

Borderlands 3 وعده تجربه‌ای داستان‌محور و دیوانه‌وار و پرسرعت را می‌دهد که پر از شخصیت‌های رنگارنگ، دشمنان و باس‌های حماسی و به معنای واقعی کلمه میلیاردها اسلحه است. 2K و Gearbox همچنین تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر کردند:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

رندی پیچفورد، مدیر عامل Gearbox، افزود:

"تیم Gearbox طی چند سال گذشته از تمام اشتیاق، خلاقیت و عشق ما برای ساخت Borderlands 3 به عنوان بزرگ‌ترین، پرآشوب‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین ماجراجویی‌های Borderlands استفاده کرده است. Borderlands 3 نه تنها مانند نامه‌ای عاشقانه به طرفداران سری محسوب می‌شود، بلکه نسخه‌ای ایده‌آل برای بازیکنان جدید است تا به‌صورت آفلاین یا آنلاین به تجربه جدیدترین و بزرگ‌ترین نسخه از این فرانچایز بپردازند که بهترین حالت در سبک شوتر لوتر به‌حساب می‌آید."

بازی دارای 4 شخصیت به نام‌های Moze ،Amara ،FL4K و Zane است. این عنوان را می‌توان به‌صورت Co-Op تجربه کرد و در هر سطحی که باشید می‌توانید وارد ماموریت و دنیای بازیکنان دیگر شوید زیرا بازی به‌طور خودکار سطح دشمنان را سازگار با بازیکنان می‌سازد.

محیط Borderlands 3 در متنوع‌ترین حالت خود خواهد بود چراکه به لطف داستان آن، بازیکنان را در مناطق مختلفی خارج از Pandora می‌برد. در روز 11 اردیبهشت منتظر اولین نمایش مفصل از گیم‌پلی باشید.