گزارش: عناوین Persona 5، METROID PRIME TRILOGY و Zelda: Link to the Past توسط فروشگاه Best Buy برای کنسول Switch لیست شده‌اند

گزارش: عناوین Persona 5، METROID PRIME TRILOGY و Zelda: Link to the Past توسط فروشگاه Best Buy برای کنسول Switch لیست شده‌اند

به نظر می‌رسد لیست بازی‌هایی که قرار است بر روی Switch منتشر شوند، در حال بهتر و متنوع‌تر شدن هستند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، خرده‌فروشی آمریکایی Best Buy عناوین Persona 5، Metroid Prime Trilogy و Zelda: A Link to the Past را برای کنسول Switch لیست کرده است. این اطلاعات از طریق سیستم کارکنان Best Buy فاش گشته و بر روی شبکه‌ی اجتماعی Twitter به اشتراک گذاشته شده است. این اولین باری نیست که شایعه‌ی عرضه‌ی اینگونه بازی‌ها بر روی Switch در اینترنت دست به دست می‌شود، اما با توجه به تصاویری که در پایین مشاهده می‌کنید، می‌توان انتظار داشت که این شایعه درست بوده و در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی این عناوین بر روی Switch باشیم.

پیش از این، نسخه‌ی ارتقایافته‌ی The Legend of Zelda: Link's Awakening برای Switch معرفی شده بود، اما تجربه‌ی دو عنوان 2 بعدی از فرنچایز Zelda به شدت باعث خوشحالی طرفداران این مجموعه و دارندگان Switch می‌شود. برخی منتقدان عقیده دارند که A Link to the Past بهترین نسخه‌ی این سری بازی می‌باشد. A Link to the Past در سال 1991 بر روی SNES منتشر شد و پس از آن نیز برای کنسول‌هایی مانند Gameboy در دسترس قرار گرفت.

The Metroid Prime Trilogy در سال 2009 بر روی کنسول Wii در دسترس قرار گرفته بود. عرضه‌ی این عنوان بر روی Switch کاملا منطقی و قابل‌پیش‌بینی به نظر می‌رسید. این بازی احتمالا شامل هر 3 نسخه‌ی ابتدایی با گرافیک و رزولوشن ارتقایافته می‌باشد.

از زمانی که شخصیت Joker برای بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی شد، گمانه‌زنی‌های زیادی حول عرضه‌ی Persona 5 بر روی Switch شکل گرفته‌اند. پنجمین نسخه از مجموعه‌بازی Persona پیش از این، تنها بر روی پلتفرم‌های PS3 و PS4 قابل تجربه بود.