در Cyberpunk 2077 به احتمال زیاد صفحه Game Over وجود نخواهد داشت

در Cyberpunk 2077 به احتمال زیاد صفحه Game Over وجود نخواهد داشت

به‌نظر می‌رسد CD Projekt RED آزادی محض یک بازی جهان‌باز را با عنوان Cyberpunk 2077 ادغام می‌کند که بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار آن‌هاست. پیش از این آن‌ها گفته‌ بودند که ماموریت‌های Cyberpunk 2077 روش‌های مختلفی برای تکمیل کردن دارند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، اکنون فیلیپ وبر، طراح مراحل Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با Gamestar راجع به اینکه استودیوی سازنده از قرار دادن صفحه باختن در بازی اجتناب کرده، صحبت نمود.

فیلیپ در پادکست Gamestar توضیح داد که یک بازی جهان‌باز نقش‌آفرینی تا چه حد باید برای اقدامات و امکانات بازیکنان حساب باز کند. مثلا ممکن است بازیکنی در وسط یک ماموریت مهم، کنترل را رها کرده و تصمیم بگیرد قبل از تکمیل مرحله، اول یک همبرگر نوش جان کند. آن‌ها ماموریت را نمی‌بازند و خود بازی هم هشداری به آن‌ها نمی‌دهد اما این وقت‌گیری شاید باعث شود یکی از گروگان‌ها بمیرد که عواقب هر کدام در درون خود بازی دیده خواهند شد.

اگر آن‌ها واقعا بتوانند این کار را انجام دهند، قطعا رویکرد جالبی خواهد بود اما با توجه به تنوع ویژگی و المان‌های بسیار زیادِ یک بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی، کار بسیار سختی در پیش دارند ولی در صورت عملی شدن، احتمالا به سطحی از روایت داستانی می‌رسند که پیش از این هیچ عنوانی به آن دست نیافته است. اینگونه حتی بازی در تضاد شدیدی با Red Dead Redemption 2 قرار می‌گیرد که در آن بازیکن بخاطر یک قدم خارج شدن از خط مرزی مربوط به محیط ماموریت، مجازات می‌شود.

Cyberpunk 2077 در تاریخی نامشخص برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. بازی در E3 2019 نمایش داده می‌شود بنابراین امیدواریم در آنجا جزئیات بیشتری به‌دست آوریم.