سریال The Witcher شبکه Netflix در لوکیشن‌های نفس گیری فیلم‌برداری می‌شود

در عکس‌های جدید منتشر شده مکان فیلم‌برداری سریال Witcher در اوروگوئه نفس گیر به نظر می‌رسد...

از زمانی که Netflix اعلام کرد قرار است Witcher را تبدیل به یک سریال کند، چیزهای زیادی درمورد پیشرفت پروژه نشان نداده‌اند. به جز مشخص کردن تعدادی از بازیگران، نشان دادن تصویری از Henry Cavill با موهای نمادین سفید رنگ و معرفی Anya Chalotra در نقش Yennefer و Freya Allan به عنوان Ciri. درباره‌ی بقیه چیزها تا حالا خیلی خساست به خرج داده بودند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، یک ویدئوی کوتاه در وب‌سایت reddit منتشر شده که محل فیلم‌برداری در قلعه‌ی Vajdahunyad، در بوداپست اوروگوئه را نشان می‌دهد. علاوه‌بر لهستان، بخش عمده‌ای از فیلم‌برداری در اوروگوئه انجام می‌شود. متأسفانه، این کلیپ چیز زیادی را نشان نمی‌دهد ولی مقداری از مکان فیلم‌برداری در آن مشخص است و خیال‌پردازی درباره اینکه سریال چه چیزی از آب در می‌آید را راحت‌تر می‌کند.

دانلود – تماشا به صورت تمام صفحه

از آنجا که ویدئو محتویات کاملی ندارد، حساب توئیتر reddit مربوطه مقداری تحقیق انجام داده و توانسته تعدادی عکس از قلعه را پیدا کند. با دیدن این تصاویر می‌توانیم انتظار داشته باشیم چه چیزهایی را قرار است ببینیم. این عکس‌ها ناامیدکننده نبوده و مکان‌های بسیار زیبایی را نشان می‌دهند.

"ویدئوی کوتاهی از فیلم‌برداری دیروز قلعه‌ی Vajdahunyad به دست آورده‌ایم. با اینکه جالب است ولی کوتاه‌ست و نمی‌تواند زیبایی حقیقی قلعه را نمایش دهد. برای دیدن مناطقی از دنیای The Witcher این عکس‌ها را تماشا کنید."

قلعه فیلم برداری

قلعه فیلم برداری قلعه فیلم برداری قلعه فیلم برداری

با اینکه هنوز مشخص نیست در سریال چقدر از این قلعه استفاده شود، امیدواریم تیم تهیه‌کنندگان صحنه‌های فوق‌العاده‌ای با حضور این قلعه در پس‌زمینه نشانمان دهند.

از آنجا که فیلم‌برداری تا دو ماه دیگر به اتمام می‌رسد، حدس و گمان‌هایی زده می‌شود که The Witcher در 2019 یا 2020 منتشر می‌شود. با اینحال، فکر می‌کنم همه موافق هستیم که Netflix هرچقدر وقت لازم دارد روی این سریال بگذارد تا چیزی لایق بازی‌های این عنوان تولید کند. طبق گزارش‌های قبلی مدیران شبکه تا اینجای کار از کیفیت کاری راضی هستند. امیدواریم این پروژه سریالی باشد که طرفداران بازی‌ها و کتاب‌ها هرگز فراموش نکند.